کسب رتبه ناظر پایه یک نظام مهندسی تهران در مسابقات بین المللی قرآن

افتخارآفرینی اعضای سازمان تهران در مسابقات بین‌المللی قرآن عراق؛ مهندس شالچی حائز رتبه نخست شد
به گزارش تاسیسات نیوز، مهندس شالچی طوسی از ناظران پایه یک مهندسی عمران عضو سازمان توانست در مسابقات بین‌المللی قرآن کشور عراق رتبه نخست را کسب کند.
به گزارش روابط‌عمومی نظام مهندسی تهران، مهندس حسین شالچی طوسی توانست در مسابقات بین‌المللی قرآن کشور عراق رتبه نخست را در بخش قرائت قرآن ویژه بزرگسالان کسب کند. وی پیش از این همچنین در سال ۲۰۱۸ توانسته بود مسابقات بین‌المللی کشور بحرین را نیز با کسب رتبه ممتاز به پایان برساند.

گفتنی است مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در کشور عراق به‌صورت آزاد و در سه مرحله با مشارکت قاریانی از کشورهای مختلف اسلامی در اردیبهشت ماه بصورت مجازی بعلت شیوع بیماری کرونا برگزار شده بود. در مرحله نخست شرکت‌کنندگان جشنواره توسط داوران غربالگری شده و تنها ۴۰ قاری حائز شرکت در مرحله نهایی این مسابقات شدند.

آقای مهندس شالچی از اعضای صاحب‌سابقه سازمان نظام مهندسی تهران و از ناظرین پایه یک مهندسی عمران هستند. وی هم‌چنین بارها در آخرین ادوار برگزاری مسابقات قرآن ویژه اعضای نظام‌مهندسی که به همت واحد ایثارگران برگزار می شد، چه در استان تهران چه در کشور توانسته بود حائز رتبه ممتاز شود.  روابط‌عمومی این موفقیت را به جامعه مهندسی و علاقمندان به قرآن و عترت تبریک گفته آرزوی توفیقات مداوم را از درگاه خداوند متعال خواستار است.

منبع نظام مهندسی تهران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;