«کرونا» پمپ بنزینی در بندرعباس را تعطیل کرد

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس گفت: یک جایگاه پمپ بنزین در بندرعباس به علت بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی، توسط بازرسین سلامت کار مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس پلمب شد.
به گزارش تاسیسات نیوز: عبدالجبار ذاکری،  تأکید کرد: با توجه به خطرات جایگاه های سوخت و امکان ابتلا به کرونا در این مکان ها، رانندگان باید از تماس مستقیم با دسته نازل در جایگاه سوخت خودداری کنند؛ در غیر این صورت با استفاده از ماسک و دستکش یکبار مصرف اقدام به سوخت گیری کنند و پس از انجام سوخت گیری، دستکش یکبار مصرف را در سطل زباله بیاندازند.
مسئول بهداشت حرفه ای شهرستان بندرعباس عنوان کرد: کارکنان پمپ بنزین ها باید به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی، عملیات سوخت گیری را خود انجام دهند تا از هرگونه تماس شهروندان با نازل های سوخت جلوگیری شود.
مهندس جستو با بیان اینکه رانندگان باید از دادن کارت بانکی خود به اپراتورهای پمپ بنزین پرهیز کنند، گفت: آنها باید خود اقدام به کشیدن کارت کرده و از اپراتور بخواهند که رمز آنها را وارد کند.
وی تأکید کرد: جایگاه های عرضه سوخت به دلیل حضور رانندگان و مسافرانی از شهرهای مختلف، یکی از مکان هایی است که امکان ابتلا به بیماری کرونا در آن بسیار بالاست و رعایت اصول بهداشتی توسط رانندگان و اپراتورها، نقش مهمی در کاهش شیوع این ویروس دارد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;