کرونا خدمات استاندارد را هم الکترونیکی کرد

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت:خدمات صدور تاییدیه‌های آسانسور، پروانه کاربرد علامت استاندارد، تائید صلاحیت مدیران کنترل کیفیت در واحد‌های تولیدی، مجوز کالا‌های صادراتی و وارداتی به صورت غیرحضوری در راستای دولت االکترونیک دارد.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز،  محمودرضا نیازی مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور و پیرو توصیه‌های وزارت بهداشت، این اداره کل به فعالیت‌های پیشگیرانه و اطلاع رسانی را در راستای حفظ سلامت کارکنان و مراجعین انجام داده است.
او بیان کرد: این اداره کل اواسط بهمن ماه و آغاز احتمال وجود ویروس کرونا در کشور، تبلیغات محیطی و نصب بنر‌های رعایت نکات بهداشتی خود را شروع کرده و به صورت مستمر بر رعایت توصیه‌های بهداشتی تاکید کرده است.
نیازی گفت: ساختمان این اداره کل به صورت مستمر ضد عفونی و محلول پاشی می‌شود و همچنین در راستای به حداقل رساندن انتقال ویروس سرویس‌های بهداشتی، دستگیره‌های درب تمام اتاق‌ها به صورت مستمر ضد عفونی وگندزدایی می‌شود.
او گفت: این اداره کل با خرید دستگاه تب سنج (ترمو متر) و انجام روزانه تست دمای بدن همکاران و مراجعین محترم جهت اطلاع از علائم وجود بیماری، اقدام مهم و پیشگیرانه‌ای را جهت اطلاع از افراد مبتلا به ویروس انجام داده و در صورت وجود تب و موارد مشکوک سریعا مراکز بهداشتی و درمانی را جهت اطلاعات بیشتر در میان خواهد گذاشت.
نیازی تاکید کرد: از تمامی همشهریان عزیز درخواست داریم جهت کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا از مراجعات غیر ضروری اداری خود بکاهند و این اداره کل در راستای تسریع و تسهیل کار مراجعین از تمام ظرفیت و توان خود استفاده می‌کند که خوشبختانه با تمهیدات انجام شده مراجعات به این اداره کل به حداقل ممکن در روز رسیده است که نشان از امکان وجود خدماتی همچون صدور تاییدیه‌های آسانسور، صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد، تائید صلاحیت مدیران کنترل کیفیت در واحد‌های تولیدی، صدور مجوز کالا‌های صادراتی و وارداتی  این اداره کل به صورت غیرحضوری در راستای دولت االکترونیک دارد.
او اظهار کرد: مراجعه کنندگان درحوزه استاندارد جهت ارتباط با اداره کل استاندارد استان کرمانشاه می‌توانند با شماره تلفن چهار رقمی ۴۵۱۷ تماس و یا جهت اطلاع از ۳۸ خدمت ارائه شده در بستر دولت الکترونیک این اداره کل به پایگاه اینترنتی Kermanshah.isiri.gov.ir مراجعه کنند.
منبع باشگاه خبرنگاران جوان
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;