کاهش پیک مصرف برق تابستان ۹۹ با حضور دانش بنیانها

طبق توافق معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری و وزارت نیرو از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در این حوزه دعوت شد تا در زمینه کاهش پیک مصرف برق در تابستان جاری مشارکت کنند.
به گزارش تاسیسات نیوز، بر اساس توافقات صورت گرفته میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مجموعه وزارت نیرو و توانیر، با هدف پیک‌سایی در تابستان ۱۳۹۹ از ظرفیت شرکت‌های فعال در این حوزه استفاده خواهد شد.
بر این اساس در راستای آئین‌نامه پیک‌سایی تابستان ۱۳۹۹ شرکت توانیر، شرکت توزیع نیروی برق البرز در نظر دارد اطلاعات شرکت‌های خدمات مشاوره و سایر شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور را که تجربه کاری در پروژه‌های مشاوره در خصوص کاهش پیک برق مشترکان برق  را دارند، برای انجام خدمات اجرایی طرح افزایش مشارکت مشترکین برق خانگی و تجاری در کاهش پیک و پاسخگویی بار را دعوت به همکاری کند.
شرکت‌های متقاضی می‌‎توانند اسناد ارزیابی کیفی را با مراجعه به وب سایت‌های شرکت توزیع نیروی برق استان البرز، توانیر و یا پایگاه ملی اطلاع‌رسانی مناقصات کشور  دریافت کنند.
بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بر اساس آئین‌نامه طرح “افزایش مشارکت مشترکین خانگی و تجاری در مدیریت بار توسط نهادهای تجمیع کننده پاسخگویی بار” با هدف پیک‌سایی و کاهش ۱۰۰۰ مگاواتی بار پیک تابستان ۱۳۹۹ تدوین و ابلاغ شده است.
منبع خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;