کاهش تلفات شرکت توزیع نیروی برق

به گزارش تاسیسات نیوز، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: تلفات شرکت توزیع نیروی برق قزوین به 7/ 8 درصد کاهش یافته است.




سعید بهادیوند چگینی با اعلام خبر فوق افزود: در چهار سال اخیر در شرکت توزیع نیروی برق استان اقدامات موثری انجام شده که مهم‌ترین آنها عبارت است از کاهش تلفات شبکه توزیع از 9/ 6 درصد در سال ۹۱ به ۷/ ۸ درصد در مدت مشابه سال ۹۵ میانگین تلفات توزیع کشور 93/ 12 درصد است.





کاهش نرخ انرژی توزیع نشده از 82/ 0 درصد در سال ۹۱ به 58/ 0 درصد در مدت مشابه سال ۹۵، کاهش مدت زمان خاموشی از 2/ 1 دقیقه در روز به ازای هر مشترک در سال ۹۱ به کمتر از یک‌دقیقه در مدت مشابه سال ۹۵ از دیگر اقدامات بوده است.





وی در ادامه افزود: نصب و راه‌اندازی SOLARWIND برای مانیتورینگ شبکه کامپیوتری و تجهیزات آن، نصب ۱۳۰۰ کنتور هوشمند آب و برق برای چاه‌های کشاورزی، نصب ۱۴۰ کیلووات سیستم برق خورشیدی در مدارس و اداره‌های شرکت، راه‌اندازی سامانه مرکز تماس مشترکان (Contact Center)، راه‌اندازی کامل برنامه سرویس و تعمیرات پیشگیرانه در شرکت (PM)، انجام طرح‌های مدیریت مصرف و کاهش پیک بار به میزان 3/ 163 مگاوات با رشدی معادل ۱۵۰ درصد برنامه پیش‌بینی شده از دیگر اقدامات است.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;