چگونه صورت حساب انرژی خود را در تابستان کاهش دهیم ؟

 

 

magnolia

 

با آغاز فصل گرما شما احتمالا باید درجه سیستم تهویه هوای خود را برای تحمل روزهای گرم به طور قابل ملاحظه ای تغییر دهید. به زودی شما متوجه یک افزایش غیر قابل تصور در صورت حساب برق ماهیانه خود خواهید شد.
این قضیه سبب شد من درباره اشتباهات مختلف مردم که سبب بالا رفتن صورت حساب انرژی انها می شود فکرکنم . در این مطلب می توانید بعضی از مسایلی که به صورت مرتب توسط یک تیم زبده از تکنسین های حرفه ای شرکت مگنولیا گزارش می شود را ببینید.
فیلتر های کثیف : فیلتر های HVAC باید در طول سال 4 بار عوض شوند. فیلتر های کثیف مقدار جریان هوا را محدود نموده و باعث کاهش کارایی فیلترها و بالا رفتن صورت حساب می شود .در دراز مدت فیلتر های کثیف باعث از کار افتادن تجهیزات می شوند. بیشتر فیلتر ها ارزان می باشند و صاحب خانه ها خودشان می توانند این فیلتر ها را تعویض نمایند.اما بررسی ها نشان می دهد که کمتر از نیمی از انها خود را برای تعویض فیلترها به درد سر می اندازند. اگر شما هم از این دست افراد هستید با یکی از شرکت های سرویس دهنده قرار دادی تنظیم کنید تا سیستم هایتان را حداقل دو بار در سال مورد بازرسی قرار دهند.
تکنسین های ما اغلب موقعی که سیتم تهویه روشن می باشد پنجره های باز را شناسایی و جلوی درها یک پرده نصب می کنند. بسیاری از مردم دوست دارند در بعداز ظهر های خنک پنجره ها رو باز کنند، اما فراموش می کنند تا وقتی در طول روز که سیستم تهویه روشن است پنجره ها رو ببندند و یا پنجره ها رو به طور کامل نمی بندند. می توانید تصور کنید که این کار چقدر باعث از دست رفتن پول آنها می شود.
در بسیاری از خانه ها شما احساس می کنید در داخل فریزر هستید شما مجبورید هوای خانه را در سطح اسایش شخصی خودتان کنترل کنید. فقط بدانید که هر درجه از دما حدود 3 درصد مصرف انرژی را نشان می دهد. شما اگر درجه ترموستات خود را از 70 به 75 برسانید، 15 درصد در صورت حساب انرژی صرفه جویی کرده اید .
اگر شما مجبورید درجه ترموستات را پایین بیاورید تا احساس راحتی کنید ممکن است مشکل از بدن شما نبوده و سیستم خنک کننده نشتی داشته باشد. تکنسین های ماهر می دانند چطور سیستم را از لحاظ نشتی چک کرده و عیب را به ایمن ترین نحو برطرف نمایند.
یک نکته ساده برای صرفه جویی در انرژی کشیدن پرده و سایه دار کردن قسمت های افتاب گیر خانه می باشد. این کار باعث کاهش 10 تا 20 درصدی در هزینه سرمایشی در روزها ی داغ می شود.
تکنیسین ها اطراف کندانسور خارجی شما را از اشغال، برگ و چیزهای دیگری که به مرور در آنجا جمع می شود پاک می کنند. این اشغال ها راندمان و عمر مفید سیستم را کم می کنند. شما باید به طور مرتب در طول تابستان رشد خزه ها رادر اطراف کندانسور کنترل و انها را پاک کنید.
تکنسین ها به طور مرتب نشتی های کانال ها را که با چشم های غیر حرفه ای قابل تشخیص نیستند کشف می نمایند. وجود نشتی در کانال های رو به پشت بام و یا هوای بیرون می تواند اثر مشابه پنجره های باز داشته باشد.
تکنسین های حرفه ای به طور مرتب چیز هایی که کارایی را پایین می اورند تشخیص داده و ان را محدود می نمایند. انها می توانند مصرف سوخت یک خانه را تا 20 درصد کاهش دهند . صرفه حویی این مقدار انرژی خود هزینه نگهداری و سرویس کردن را جبران می کند. قبل از اینکه تابستان داغ به سراغتان بیاید با سرویس کاران ماهر تماس بگیرید.

 

پایان پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;