چرا کولر گازی و اسپلیت قاچاق نخریم؟

به گزارش تاسیسات نیوز، با وجود تبلیغاتی که از سوی برخی فروشندگان سودجو برای عرضه و فروش کولرهای گازی و اسپلیت بانه ای و قاچاق بدون گارانتی معتبر ولی با قیمت ارزان تر!! صورت گرفته است (به ویژه برندهای جنرال، جنرال کیت و …)، خرید این کولرها قطعا مشکلات زیر را به همراه خواهد داشت:
  • درج برچسب های تقلبی بر روی کولرهای گازی قاچاق هم اندازه ولی با ظرفیت پایین، برای فروش در ظرفیت های بالاتر (گاها برچسب ظرفیت کولرهای ۲۴۰۰۰ را روی کولرهای ۱۸۰۰۰ و ۱۲۰۰۰ را روی ۹۰۰۰ نصب می کنند.)
  • نداشتن ضمانت و خدمات پس از فروش از شرکت معتبر، پاسخگو و خوشنام برای تجهیزاتی که نیاز به سرویس و شارژ دوره ای دارند.
  • عدم توانایی در تأمین قطعات و لوازم یدکی کولرهای گازی اسپلیت مانند کیت، کمپرسور، فن و …
  • مصرف برق بالا و استفاده از کمپرسورهای چینی بدون نام (تقلبی) و استفاده از گاز R22 قدیم (البته ممکن است برچسب تقلبی R410a هم بزنند.)
  • برای تشخیص اصل و یا تقلبی بودن برند محصول مورد نظر، کافیست درخواست تصاویر محصول را از فروشندگان مختلف داشته باشید. در این صورت خواهید دید که هر یک از این تصاویر ارسالی با سایر تصاویر متفاوت است!! این یعنی نام ها، مدل ها و پنل های کولرهای گازی و اسپلیت قاچاق آنها تقلبی هستند.
  • خروج روغن کمپرسور و صدمه به کمپرسور در کوتاه مدت (بدلیل نحوه حمل و عبور غیر استاندارد از مبادی مرزی کشور)
  • تخلیه احتمالی گاز مبرّد در حین عملیات حمل و نصب کولر گازی و اسپلیت
  • احتمال نداشتن برخی آپشنهای اعلام شده و همچنین ۵ متر لوله مسی رایگان
    همچنین با توجه به اینکه تجهیزات تهویه مطبوع و از جمله انواع کولرهای گازی و اسپلیت در گروه کالاهای سرمایه ای می باشند (و نه صرفا یک کالای مصرفی)، بنابراین اکیدا توصیه می کنیم این نوع کالاها را فقط از سایت های تخصصی و با سابقه ای که بصورت سریع و حرفه ای عرضه کننده این تجهیزات می باشند خریداری نمایید تا بتوانید با استفاده بهتر از اطلاعات فنی و دقیق ارائه شده در آنها اولا در صورت لزوم از مشاوره کارشناسان و مهندسین تأسیسات مربوطه بهره مند گردید و ثانیا کالای مناسب تر و با قیمت بهتری را در مدت ۴ تا ۶ ساعت کاری همراه با نصب رایگان تهیه نمایید و ثالثا ناگزیر به تعویض یا عودت کولر خریداری شده خود تا ۷ روز نگردید، چرا که این روزها برخی سایت های غیرتخصصی که نه اطلاعات فنی دقیقی در این خصوص دارند و نه حتی دارای یک کارشناس و مشاور فروش تأسیسات می باشند، این تجهیزات را صرفا با دیدگاه فروش یک کالای مصرفی مانند قهوه ساز یا اجاق گاز می فروشند که البته پس از گذشت چند روز از ثبت سفارش کولر را به خریدار عرضه می نمایند!
کلیه کولر گازی و اسپلیت‌های ارائه شده در دماتجهیز بعنوان عضو رسمی اتحادیه فروشندگان لوازم شوفاژ و تهویه مطبوع ، فقط با برگه ضمانت و گارانتی اصلی شرکت های مربوطه مانند گلدایران ، سام سرویس ، تهویه نیا و …. فقط در مدت ۴ تا ۶ ساعت کاری همراه با نصب رایگان و تخصصی در سراسر کشور به خریداران و کاربران گرامی عرضه می شوند.
با توجه به اطلاعات فنی و قیمت های مناسب ارائه شده انواع کولر گازی و اسپلیت در سایت تخصصی و معتبر دماتجهیز، صمیمانه امیدواریم شما کاربر گرامی ضمن مطالعه مشخصات فنی کامل ارائه شده، با اطمینان خاطر از گارانتی اصلی+تحویل سریع محصولات، دماتجهیز را جهت خرید محصول مورد نیاز خود (از یک محصول تا خرید عمده برای شرکت ها و پروژه های ساختمانی) در سراسر کشور و حتی در کشورهای همسایه و منطقه خاورمیانه انتخاب فرمائید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;