چرا تاسیسات نیوز؟!

مصطفی رحمانی

واحد خبری تاسیسات نیوز

هر سال وقتی بهار می‌آید ، عید را جشن می‌گیریم و همگی خوشحالیم که یکسال دیگر ماندیم. در بهار 91 بود که تاسیسات نیوز متولد شد؛ تولدی برای دنیای تاسیسات ایران.


در پنج سال گذشته در خیلی از نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌ها کنارتان بودیم، در شبکه‌های اجتماعی تنهایتان نگذاشتیم و برنامه‌های زیادی برایتان در ششمین بهار تولدمان داریم.


شاید سوال باشد بین نشریه‌های متعدد و رنگارنگ تخصصی در حوزه تاسیسات چرا باید تاسیسات نیوز بخوانیم؟!!!


چون: هر هفته اخبار جذاب خارجی و داخلی را در تلویزیون تاسیسات می‌بینیم، جدیدترین مقالات اشری را بصورت فارسی می‌خوانیم، در تاریخ سفر می‌کنیم و با عکس و مطلب، گذشته‌ای را زنده و اطلاعات خود را افزایش می‌دهیم، می‌توانیم از محصولات برندها باخبر شویم، اینکه در نظام مهندسی و سازمان‌هایی نظیر استاندارد و محیط زیست و … چه اتفاقی می‌افتد را می‌توانیم آرشیو کنیم، با ورق زدن صفحه حوادث بیشتر ایمنی را درک می‌کنیم، با کتب و نشریه‌ها آشنا می‌شویم، اینفوگرافیک می‌بینیم و … در کل حالمان خوب می‌شود.


25000 خبر در باب ایمنی، محیط‌زیست، نشریات، یادداشت‌ها، استاندارد، نظام‌مهندسی، کتاب، مقالات‌علمی، کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌ها، آموزشی، برندها، انرژی، انجمن‌ها، اصناف، مناقصات، مزایده‌ها، استخدام، گفتگو، مصاحبه‌ها، آتش‌نشانی، آب‌، برق، گاز، نفت، پتروشیمی و صدها هزار عکس را در این سال‌ها برایتان آورده‌ایم و همیشه از همراهی و حمایت شما سپاسگذاری کردیم.

 

تلگرام، اینستاگرام، توئیتر، فسیبوک و گوگل‌پلاس محلی است که می‌توانیم با هم در ارتباط باشیم و از این طریق دست به دست هم دهیم تا در سال جاری برند ایرانی را بیشتر معرفی کنیم و جانانه حمایت کنیم.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;