پیگیری طرح استیضاح وزیر نیرو در مجلس

به گزارش تاسیسات نیوز، دست رد محیط زیست به نقدهای علمی طرح انتقال آب دریایی خزر باعث شد که نماینده مردم ساری و میاندورد در مجلس شورای اسلامی وزیر نیرو را تهدید به استیضاح کرده و گفت: مسئولی که پیگیر طرح انتقال آب دریایی خزر به کویر باشد استیضاح می‌شود شعارسال: مخالفت‌ها درباره طرح انتقال آب دریایی خزر با وجود دل نگرانی‌های علمی از این بابت پاسخ نداد و کلانتری رئیس محیط زیست کشور بدون توجه به دغدغه فعالان محیط زیست کشور با طرح انتقال آب دریایی خزر به کویر موافقت کرد.


در ارتباط با مشکلات زیست محیطی که پس از انتقال آب دریایی خزر ایجاد می‌شود، صحبت‌ها و مطالب علمی زیادی در ارتباط با طرح انتقال آب دریایی خزر مطرح و منعکس شد و در نهایت مرغ مسئولان در بحث انتقال آب دریایی خزر یک پا دارد و کلانتری بدون توجه به مشکلات زیست محیطی موافقت خویش را با اجرای این طرح اعلام کرده است.


نمایندگان استان مازندران نسبت به طرح انتقال آب دریایی خزر پس از مدت‌ها دوباره واکنش نشان داده و امروز علی اصغر یوسف نژاد در ارتباط با بحث انتقال آب دریایی خزر و مطرح شدن آن از سوی رئیس محیط زیست کشور، گفت: اجرای این طرح زمینه ساز استیضحاح وزیر نیرو را به دنبال دارد.


سخنگو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران مازندران، گفت: در بودجه رقمی برای طرح انتقال آب دریایی خزر دیده نشده است.


وی بیان کرد: طرح انتقال آب دریایی خزر از نگاه نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان مازندران منتفی است، اگر مسئولی بخواهد نسبت به اجرای این طرح اقدام کند،نمایندگان این مسئول را استیضاح می‌کنند.


نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، خاطر نشان کرد: مردم جلوی طرح انتقال آب دریای خزر می‌ایستند.


اظهارات نماینده مجلس در شورای اسلامی در ارتباط با ممانعت مردمی برای جلوگیری از طرح انتقال دریای خزر نشان می‌دهد که استدلال‌های علمی و قانونی در ارتباط با مخالفت با طرح انتقال آب دریایی خزر چندان پاسخگو نیست و مردم خودشان برای جلوگیری از طرح انتقال آب دریایی خزر آستین همت بالا بزنند.


با وجود مخالفت‌های علمی در ارتباط با طرح انتقال آب دریایی خزر زمزمه‌های موافقت محیط زیست با طرح انتقال آب دریایی خزر شنیده شده است.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;