پیام کرمی به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

متن پیام دکتر رامین کرمی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، به شرح ذیل است:

شَهْرُ رَمَضانَ الَّذی أُنْزِلَ فیهِ الْقُرْآنُ هُدی لِلنَّاسِ وَ بَیِّناتٍ مِنَ الْهُدی وَ الْفُرْقانِ

فرارسیدن ماه مبارک رمضان، فرصتی مغتنم و ارزشمند است تا فارغ از دل‌بستگی‌های دنیوی، خالصانه و خاضعانه به عبادت و تقرب به درگاه ذات مقدس یگانه هستی‌بخش بیندیشیم و جان‌ها و روان خود را از زلال پربرکت انوار رحمت الهی جلا دهیم و با توسل به ادعیه و نیایش به درگاه ذات لایزال خداوند، لذت این ضیافت الهی را درک نماییم.

ماه رمضان و ایام و لیالی مبارک قدر، بهترین فرصت برای درک زیباترین لحظه‌های حیات طیبه و شکرگزاری و کمک به نیازمندان و مستمندان است.

شایسته است در ماه مبارک رمضان بیشتر مراقب رفتار و کردار خود باشیم و ضیافت میهمانی حضرت حق را با غفلت‌ها و قضاوت‌های نسنجیده از دست ندهیم.

امیدوارم در این ماه پرخیر و برکت، با فراگیری معنویت و وفاق تدبر در قرآن کریم و سیره پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومین علیهم‌السلام و حضور آگاهانه در ضیافت الهی رمضان، شاهد تعالی هر چه بیشتر معنویت، اخلاق و همبستگی و همدلی و تعامل در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و بین مهندسان ارجمند و اعضای گران‌قدر سازمان باشیم.

با تبریک مجدد ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و برکات الهی به همه همکاران پرتلاش و مهندسان ارجمند، آرزوی قبولی طاعات و عبادات و بهره‌مندی از فیوضات عظیم ماه رمضان را برای همگان مسألت دارم.

رامین کرمی
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;