پیام مهندس خرم به مناسبت روز شهرداری و دهیاری

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به مناسبت روز شهرداری و دهیاری، پیامی صادر کرد.
به گزارش تاسیسات نیوز،  به مناسبت بزرگداشت روز شهرداری و دهیاری، مهندس احمد خرم رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، پیامی صادر کرد.
 در این پیام که خطاب به شهرداران و دهیاران سراسر کشور صادر شده، آمده است:
 “باسلام و احترام
شهرداری ها و دهیاری ها مهمترین نهاد مدیریت شهری و روستایی محسوب می شوند و نقش بسزایی در رشد و توسعه شهرها و روستاها دارند.
یقیناً با بهره مندی از دانش و توانمندی ها و ظرفیت های بالقوه و بالفعل انسانی، مادی و معنوی میتوان در راستای توسعه، آبادانی، شکوفایی و پیشرفت همه جانبه کشور عزیزمان گام های موثری برداشت.
ضمن تجلیل و قدردانی از فعالیت های خالصانه همه عزیزان در عرصه مدیریت شهری در راستای دستیابی به شهر سالم، ایمن و توسعه یافته و ارتقای سطح خدمت رسانی و تأمین آسایش، رفاه و سلامت روانی جامعه و ساماندهى اقتصادى زندگى شهروندان ، روز شهرداری و دهیاری را خدمت همه تلاشگران عزیز این عرصه صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
بی تردید تعامل ، همدلی، همفکری و همکاری بیشتر شهرداری ها و سازمان نظام مهندسی ساختمان در خصوص تاکید بر رعایت دقیق قوانین و مقررات و در نظر گرفتن اصول فنی در مقاوم سازی اماکن و همیاری تخصصی و ویژه در مسائل ترافیکی و توسعه حمل و نقل عمومی و غیره ، موجبات ارتقای کیفیت و خدمات و افزایش پایدارى و عمر مفید ساختمان ها و جلب رضایت شهروندان را فراهم خواهد آورد.
از درگاه خداوند متعال تندرستی و موفقیت روز افزون همه شهرداران و دهیاران را مسالت دارم.
احمد خرم
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان”
منبع نظام مهندسی کشور
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;