رفع چالش های نظام مهندسی با تعامل شهرداریهای میسر می شود

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان گفت: همکاری نظام مهندسی ساختمان با شهرداری ها به توسعه شهرها و رضایت شهروندان منجر می شود.
به گزارش تاسیسات نیوز, مهندس فریبرز خلیل اللهی ضمن تبریک چهاردهم تیرماه مصادف با سالگرد تصویب “قانون تأسیس دهیاری‌های خودکفا در روستاهای کشور” روز شهرداری و دهیاری به شهرداران و  دهیاران استان و پرسنل خدوم آنها، نقش آنان را در توسعه و آبادانی شهرها و روستاها را غیرقابل انکار توصیف کرد.
وی با اعلام اینکه فلسفه وجودی کلیه نهادها و ارگان ها، رضایت شهروندان و توسعه همه جانبه جامعه و محیط زندگی انسانی است، اظهار داشت: همه سازمانها و ارگان ها باید در این راستا گام برداشته و با همکاری و ارتباط بیشتر در تسهیل و نیل به این هدف گام بردارند.
وی ادامه داد: باتوجه به وظایف تعیین شده قانونی و ارتباط کاری دو نهاد (سازمان نظام مهندسی ساختمان و شهرداری) برای توسعه جامعه یک ضرورت محسوب می شود.
رئیس سازمان نظام مهندسی استان کردستان, همکاری و ارتباط کاری بیشتری سازمان نظام مهندسی ساختمان و شهرداری ها را در ساختن شهری ایمن، پایدار، زیبا و شایسته شهروندان، مهم توصیف کرد و افزود: آشفتگی سیما و منظر شهری، نهادینه سازی و فرهنگ سازی براق رعایت مقررات ملی ساختمان ،  ساخت و سازهای غیرمجاز و رشد بی رویه آن، تکریم ارباب رجوع و بسط دولت الکترونیک، و … چالش هایی هستند که همکاری سازمان با شهرداری می تواند در جهت رفع و کم کردن این چالش ها باشد.
وی آمادگی سازمان را در همکاری با شهرداری های استان کردستان در جهت تسهیل امور و خدمت به شهروندان استان اعلام کرد.
منبع نظام مهندسی کشور
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;