پیام رئیس نظام مهندسی کردستان برای سالروز درگذشت مهندس ادب

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان برای سالروز درگذشت مهندس ادب، مهندس فرهیخته کردستانی، پیامی صادر کرد.
به گزارش تاسیسات نیوز،  مهندس فریبرز خلیل اللهی در پیامی، ۲۵ مردادماه، سالروز درگذشت بهاالدین ادب مهندس فرهیخته کردستانی را تسلیت گفت و یاد و خاطره وی را گرامی داشت.
رئیس سازمان با اشاره به خدمات ماندگار مرحوم مهندس بهاالدین ادب در حوزه های مهندسی، اجتماعی ، سیاسی، ورزشی و اقتصادی، وی را از شخصیت های ماندگار کشور و کردستان توصیف کرد.
وی ۳۸  سال سابقه‌ کار مدیریت اجرایی شرکت‌های ساختمانی، عضویت در هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در دوره های  اول و دوم، فعالیت‌های عمرانی در دوران نمایندگی مجلس همچون ساخت پالایشگاه پتروشیمی کُردستان، ساخت و تأسیس کارخانه‌ تراکتورسازی کُردستان،  اقدامات اولیه به منظور ساختن آزادراه ترانزیت خوزستان- آذربایجان و  گرفتن مجوز منطقه‌ توریستی و ساحلی دریاچه‌ زریوار در جهت اشتغال مردم مریوان را تنها بخشی از خدمات ماندگار این مهندس فرهیخته کردستانی توصیف کرد.
مهندس خلیل اللهی،  مهندس ادب را سرآمد و الگوی جامعه مهندسی استان دانست و ابراز امیدواری کرد تا مهندسین کردستانی با تأسی از شخصیت و فعالیت های  مهندس ادب در جهت ارائه خدمات ماندگار به شهروندان و استان گام بردارند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;