هفته نامه تاسیسات نیوز، شماره ۳۴۷ منتشر شد.

هفته نامه تاسیسات نیوز تنها مجله اینترنتی تاسیسات ایران است.
هفته نامه تاسیسات نیوز، شماره ۳۴۷ منتشر شد.
هفته نامه تاسیسات نیوز شماره 347 منتشر شد
 آنچه در هفته نامه تاسیسات شماره ۳۴۷ می خوانید:
-گروه فنی مهندسی کاشانه در کنار فعالیت حرفهای خود و با تکیه بر دانش و تجربه موفق اعضا و با توجه به میل فراوان بنیانگذاران خود به امر آموزش، فعالیت خود در زمینه آموزش را در سال ۱۳۸۷ به صورت غیر رسمی و در سال ۱۳۸۸ به صورت رسمی آغاز نمود و با تاسیس آموزشگاه مهندسی کاشانه، تصمیم گرفت تا محلی برای اشتراک گذاری تمامی دانش مهندسی کشور فراهم نماید.
  • مقاله اشری/طراحی تاسیسات موزه ها و ساختمان های تاریخی (قسمت دوم)
-این مقاله، بهترین روندها و توصیه ها در مورد برنامه ریزی، طراحی و اجرای سیاست های زیست محیطی را برای حفظ بلند مدت میراث فرهنگی به شیوه مقرون به صرفه ارایه می کند.
  • گزارش/ گفتگو با مهندس روح الله واصف

-در روز دوشنبه مورخه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰، مصاحبه زنده ای در پیج اینستاگرام تاسیسات نیوز با جناب آقای مهندس روح الله واصف در خصوص الزامات نقشه های طراحی ارسالی به واحد کنترل نقشه سازمان و مسئولیت ناظر ماده ۳۳ در قبال کفایت نفشه ها انجام گرفت.

  • یادداشت
  • گزارش ویژه
  • نگاهی به بازار/ دستمزد لوله کشی آب خانگی
-روش محاسبه دستمزد لوله کشی آب خانگی کلی به این صورت است که مبلغ اجرت مجری لوله کش را بر اساس متراژ هر واحد مسکونی و به شکل واحدی اعلام می کنند.
  • گزارش/ عجیب ترین روستای نیمه ایرانی
-همه ما ممکنه روستاهای خلی زیبایی رو تو اقصی نقاط ایران دیده باشیم و بهشون سفر کرده باشیم، ولی مطمئناً کمتر کسی ممکنه بدونه که تو ۱۰۰ کیلومتری غرب تهران، تو شهرستان آبیک استان قزوین یه روستای عجیب است.
  • گزارش/ هشدار وزارت تعاون به خریداران مسکن با تبلیغات سلبریتی ها
هفته نامه را از اینجا دانلود کنید
منبع تاسیسات نیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;