پیام خرم به مناسبت گرامیداشت روز جمهوری اسلامی ایران

خرم : حماسه دوازده فروردین سالروز تجلی عدالت خواهی و اراده و حضور مقتدر مردم در تعیین سرنوشت کشور برای انتخاب استقلال آزادی جمهوری اسلامی، را به مردم شریف ایران و جامعه مهندسان عزیز تبریک و تهنیت عرض مینمایم.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز،‌ احمد خرم رئیس سازمان نظام مهندسی کشور در پیامی ۱۲ فروردین ، روز جمهوری اسلامی را تبریک و تهنیت گفت :‌
متن پیام به شرح ذیل است:
نهال انقلاب ثمره ی اتحاد، همبستگی و آزادی خواهی مردم غیور ایران و خون پاک شهیدان گرانقدر و ایثار و رشادت های آزاد مردان و شیر زنانی است که در زندان های مخوف و تبعیدگاه ها ایستادگی کردند و به رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) ریشه های استبداد و ستم را برچیدند.
در راستای تحقق اهداف و شعارهای انقلاب از مسئولین انتظار می رود بیش از گذشته در جهت پاسخ به مطالبات و رضایتمندی و حل معضلات معیشتی توده های مردم با تدبیر و جدیت بیشتر ، دست فرصت طلبان و سوداگران اقتصادی را از بیت المال (حق الناس) قطع نمایند و اخلاق و عدالت خواهی و تواضع که سیره مولای متقیان حضرت امام علی (ع) بوده است را سر لوحه خویش قرار دهیم و با تلاش و همدلی و همفکری نیروهای صادق و شجاع و ساده زیست در میدان عمل از افول اخلاقی و سو استفاده جلوگیری گردد.
سرافرازی و رشد و پیشرفت میهن عزیزمان در گرو اتحاد و همدلی، ایمان و  پشتکار، دلسوزی و مسئولیت پذیری و روحیه مردم داری، برابری و برادری همه آحاد جامعه به ویژه مسئولین است.
همه ما وظیفه داریم برای استقلال و آبادانی و اعتلای سرزمین پهناور و پرگوهرمان، همواره با انگیزه و پر قدرت و سخاوتمندانه تلاش کنیم تا شاهد دستیابی به اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و رضایتمندی خداوند متعال و مردم عزیز کشورمان باشیم.
ضمن قدردانی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران و جانبازان و رزمندگان عزیز و همه آنان که جان و مال و آبروی خود را برای سربلندی ایران فدا کردند ، از درگاه خداوند متعال سلامتی و بهروزی همه شما عزیزان را مسالت دارم.
احمد خرم
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور
منبع سازمان نظام مهندسی ساختمان
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;