پزشکان و مهندسان در میدان مبارزه !

رئیس سازمان نظام مهندسی تهران، به بهانه بازی با پزشکان در هشتمین هفته از بازی های لیگ فوتبال حرف و مشاغل، از حافظان سلامت، تقدیر و قدردانی کرد. 
به گزارش تاسیسات نیوز، تیم فوتبال سازمان در هشتمین هفته از لیگ حرف و مشاغل به مصاف تیم پزشکان رفت. در ابتدای این بازی، با حضور رئیس و برخی از اعضای هیأت مدیره سازمان، آیین قدردانی از پزشکان، برگزار شد.
این مراسم با حضور سعید سعیدیان رئیس سازمان، مجتبی صابر عضو هیأت رئیسه و خزانه‌دار، بیژن خطیبی، مجید گودرزی، سیامک الهی فر و مهیار فرنیا از اعضای هیأت مدیره سازمان نظام‌مهندسی ساختمان برگزار و از تلاش‌های پزشکان به‌عنوان مدافعان و محافظان سلامت تقدیرو  تشکر شد.
رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران ضمن گرامی داشت یاد و خاطر تمام شهدای مدافع سلامت، رعایت پروتکل‌های بهداشتی را وظیفه همه مردم عنوان نمود و گفت: از آغاز شیوع این بیماری منحوس، بار اصلی این اپیدمی بر دوش پزشکان و کادر درمان کشور بود و امروز، وظیفه خود دانستم، به بهانه این بازی و حضور در ورزشگاه، از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر پزشکان عزیز تقدیر و تشکر کنم.
سعیدیان اظهار امیدواری کرد: با ساخت واکسن کرونا، از این شرایط سخت عبور کنیم تا این فشار سخت از روی پزشکان و کادر درمان نیز که در خط مقدم در این جبهه هستند، کاهش یابد.
خاطرنشان می سازد، به دعوت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، اسماعیل حلالی بازیکن سابق تیم ملی کشورمان نیز ، در این مراسم  ، حضور داشت.
منبع نظام مهندسی تهران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;