پرونده های آسانسور در اولویت قرار می گیرند

سرپرست اتحادیه آسانسور، پله برقی و خدمات وابسته استان کرمان خواستار کوتاه‌تر شدن روند رسیدگی به پرونده‌های مربوط به آسانسور و پله برقی در مجموعه تعزیرات حکومتی شد.
به گزارش تاسیسات نیوز، حمید عباسی در جلسه با مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان اظهار داشت: اتحادیه آسانسور کرمان سال ۹۷ به عنوان چهارمین دفتر کشور آغاز به کار کرد و حوزه استحفاظی آن کل محدوده استان کرمان است.
وی بیان داشت: با توجه به تشکیل کمیسیون.های تخصصی در اتحادیه آسانسور، بر اساس گزارش‌های واصله، تعداد شکایاتی که به بازرسی سازمان صمت ارجاع داده شده، نسبت به اتحادیه صنف تأُسیسات، حدود ۸۰ درصد کاهش یافته است و همچنان در تلاش هستیم تا حد ممکن بتوانیم، اختلافات پیش آمده را با صلح و سازش حل و فصل کرده و قضاوت عادلانه و منصفانه داشته باشیم.
عباسی تصریح کرد: ما با پیگیری‌های بسیار موفق شدیم، مجوز تشکیل هیئت صلح را از دادگستری اخذ کنیم تا شکایت‌هایی که با محوریت مسائل آسانسور و پله برقی به مراجع قضایی ارسال می‌شود در این هیئت به صورت تخصصی حل و فصل و از افزایش پرونده‌های شکایت و روند طولانی قضایی جلوگیری شود.
سرپرست اتحادیه آسانسور، پله برقی و خدمات وابسته استان کرمان با اشاره به اینکه سه نفر برای حضور در دوره سه ساله هیئت صلح انتخاب شده‌اند، ادامه داد: این اتحادیه اولین نهادی بود که در سطح استان اقدام به تشکیل هیئت صلح کرده، البته در برخی از استان.های کشور شعبه حل اختلاف ویژه مسائل مربوط به آسانسور تشکیل شده است.
وی با تأکید بر اینکه وضعیت آسانسورها و بالابرهای غیرمجاز در سطح استان کرمان بسیار اسفناک است، افزود: ما به صورت مکرر در جراید و رسانه‌های مختلف از مردم درخواست کردیم که هرگز با شرکت‌ها و نصاب.های غیرمجاز کار نکنند و جان خود و خانواده‌هایشان را با اعتماد به آنها به مخاطره نیندازند، اما با ابراز تأسف اخیراً شاهد بودیم که یک بالابر غیرمجاز جان نوجوان ۱۲ ساله را گرفت.
عباسی خواستار کوتاه‌تر شدن روند رسیدگی به پرونده‌های مربوط به آسانسور و پله برقی در مجموعه تعزیرات حکومتی شد و عنوان کرد: ما نمی‌توانیم از تخلفات جلوگیری کنیم، اما می‌توانیم، هزینه آنها را افزایش دهیم و بازدارندگی قوی در این زمینه ایجاد کنیم تا درصد جرایم کاهش یابد.
سرپرست اتحادیه آسانسور، پله برقی و خدمات وابسته استان کرمان یادآور شد: از مجموعه تعزیرات حکومتی درخواست می.شود که در گشت‌های مشترک با اتحادیه آسانسور، پلیس اماکن و ادارات کل صمت حضور داشته باشد تا بتوان، جلوی فعالیت شرکت‌های غیرمجاز را گرفت.
ارسلان میری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان نیز در این جلسه با اعلام آمادگی نسبت به حضور در گشت‌های مشترک اتحادیه اظهار داشت: با وجود حجم زیاد پرونده‌های ورودی به این مجموعه، ما به دنبال این هستیم که کار را با نهایت سرعت و دقت پیش ببریم و رسیدگی سریعتر به پرونده‌های ویژه مسائل آسانسور را در دستور کار خود قرار دهیم.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;