افشاگریهای جنجالی از منافع پسِ پرده نظام مهندسی ساختمان تهران

به گزارش تاسیسات نیوز، انجمن های مهندسی ساختمان تهران، طی یک گزارش از جنگ قدرت در نظام مهندسی ساختمان تهران و هزینه ای بالغ بر یک میلیارد تومان هزینه تفریجات اعضاء هیات مدیره پرده برداشته است.
در این گزارش آمده است که؛ هر دو گروه اکثریت و اقلیت هیئت مدیره درتخلفات شریک هستند و دعوایشان فقط برای کسب منافع بیشتر می باشد . این در حالی است که ؛ نزدیک به دو ماه استک ه جلسات هیئت میره نظام مهندسی تهران یا تشکیل نمی شود یا با گروکشی هیچ خروجی و دستور کار مفیدی به دنبال ندارد.
بر اساس این گزارش، اختلافات از انتخاب بازرسان آغاز شد و هم اکنون به گرفتن اختیار عزل و نصب کارمندان از رئیس سازمان رسیده و به این بهانه گروه اکثریت و اقلیتی از اعضای هیات مدیره تشکیل شده است و جالب اینکه عده ای نیز پس از اخذ امتیاز از گروه مقابل مدام در حال تغییر جبهه خود می باشند و در این بین افشاگری های فراوانی که از سوی دو گروه انجام شده، نشان می دهد که چه منافعی در پس پرده وجود داشته است.
این انجمن  در این گزارش از حقوق های نجومی و بالای ۵۰ میلیون تومانی منتسب به ارکان مالی سازمان تا مصوبه برای استفاده از خدمات رستوران هانی، بن های رفاهی تفریحی به مناسبت عید غدیر، سالن بیلیارد لوتوس، کنسرت سینا درخشنده و نهایتاً استخر لاکچری آفتاب باشگاه انقلاب به اسم اعضاء و به کامِ اعضای هیات مدیره و کارمندان نورچشمی صرف شده و خواهد شد، خبر داده است که البته باید لیست ناهار ۴۵۰ نفره با حضور بیش از صد میهمان را باید به رقم های مذکور افزود، در حالی که ساعت کاری تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه پایان می یابد و الزامی به ناهار دادن نیز نیست.
این انجمن در انتها، ضمن ارج گذاشتن به زحمات معدود اعضای هیات مدیره که در این رانتها سهیم نشده اند، دادِ عدالت خواهی سر داده و می گوید:
“سکوت کرکننده نهادهای نظارتی و بازرسی از این بی انضباطی های مالی در سازمانی که با پول اعضاء اداره می شود، کی به پایان می رسد؟ و امیدواریم که این هیئت مدیره منحل شود.

لازم به ذکر است؛ پایگاه خبری تاسیسات نیوز بنا بر قانون مطبوعات آماده انتشارِ هر گونه پاسخ و یا اظهارنظری از سوی سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران به مطالب منتشر شده انجمن های مهندسی ساختمان تهران می باشد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;