پایگاه علمی پژوهشی بسیج موسسه مطالعات انرژی افتتاح شد

 

در آیینی با حضور معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت وزیر نفت و فرمانده بسیج این وزارتخانه، پایگاه علمی پژوهشی بسیج موسسه مطالعات بین المللی انرژی افتتاح شد.

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز،  فرمانده بسیج وزارت نفت در این آیین با اعلام آغاز به کار پایگاه بسیج علمی پژوهشی موسسه مطالعات بین المللی انرژی تاکید کرد: این پایگاه  به منظور توسعه کمی و کیفی بسیج در عرصه پژوهش و دستاوردهای علمی تاسیس شده است.

 

مجید چگنی درباره معیارهای بسیجی بودن با اشاره به “سیاست جذب حداکثری و دفع حداقلی” گفت: کسانی که چارچوب های نظام از جمله قانون اساسی و ولایت فقیه را قبول و تعهد خدمت به کشور داشته باشند، بسیجی هستند.

 

این عضو شورای فرهنگی وزارت نفت ضمن اشاره به گفتمان های حاکم بر جوامع انسانی در دنیا افزود: بسیج در جامعه ایران اسلامی مرکز تفکر و گفتمان است و  جنبه های علمی و پژوهشی این گفتمان در ابعاد مختلف باید تقویت شود.

 

فرمانده بسیج وزارت نفت با یادآوری بیانات مقام معظم رهبری درباره بسیج تصریح کرد: منظومه فکری و رفتاری بسیج با تکیه بر عنصر محوری اخلاص این توانمندی را دارد که نیازمندی های اکنون و آینده کشور را برطرف کند.

 

به گزارش شانا، در این آیین حکم سرپرستی پایگاه علمی پژوهشی بسیج امام محمد باقر(ع) قرائت و بر اساس آن روح الله تولایی به عنوان سرپرست این پایگاه از سوی فرمانده بسیج وزارت نفت منصوب شد.

پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;