دهمین همایش بین‌المللی پتروشیمی بهار آینده برگزار می‏ شود

 

دهمین همایش بین‌المللی پتروشیمی ایران (IPF) اردیبهشت سال آینده، همزمان با پنجاهمین سالگرد تاسیس شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار می‌شود.

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، مدیر دهمین همایش  IPF با بیان این که رویکرد این دوره از همایش گردآوری فعالان جهانی صنعت پتروشیمی در کنار یکدیگر است، گفت: گسترش و بسط همکاری‏ های فنی، خدماتی، بازرگانی و اقتصادی با شرکت‏های داخلی و بین‌المللی فعال در زمینه پتروشیمی، موسسات مالی اعتباری، بانک‌ها و سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی از دیگر رویکردهای این همایش است.

 

رمضان اولادی درباره محورهای دهمین دوره این همایش نیز اظهار داشت: این محورها که در سیزده بند مشخص شده است، شامل تکمیل زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی ایران، معرفی قطب‌ها و پارک‌های پتروشیمی، فرصت‌های سرمایه‌گذاری، فن‌آوری‌های پیشرفته در صنعت پتروشیمی، روند توسعه صنایع پتروشیمی (ایران و آسیا) و نقش خصوصی‌سازی در توسعه این صنعت می‌شود.

 

وی افزود: خوراک، تولید و بازار محصولات پتروشیمی، واحدهای پتروپالایشگاهی یکپارچه، واحدهای چند منظوره انعطاف‏پذیر، چشم‌انداز واحدهای صنعتی کوچک و متوسط در صنایع پتروشیمی، بهینه‌سازی و نوآوری در واحدهای تولیدی (ظرفیت و انرژی)، کیفیت محصولات و اثرات ناشی از قوانین بین‌الملل، مدیریت زنجیره تامین و لجستیک در صنعت پتروشیمی و بحران مالی جهانی و تحریم و صنعت پتروشیمی نیز از دیگر محورهای این همایش هستند.

 

براساس این گزارش، دهمین همایش بین‌المللی پتروشیمی 23 و 24 اردیبهشت ماه 1392 با حضور مقامات ارشد وزارت نفت، ضنعت پتروشیمی و مهمانان داخلی و خارجی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به وب‌سایت  www.IranPetrochemicalForum.com  مراجعه کنند.

پایان پیام/.

 

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;