پایش و مدیریت شرکت های صنعت آب و برق سامانه توانیران به ساتکاب واگذار شد

پایش و مدیریت شرکت های صنعت آب و برق سامانه توانیران به ساتکاب واگذار شد
جعفری: در راستای حمایت از ساخت داخل و تقویت توانِ تولیدکنندگان داخلی، مسؤلیت پایش و مدیریت سامانه توانیران در صنعت آب و برق بر عهده شرکت ساتکاب (دفتر امور بازرگانی و توسعه پوشش های بیمه ای) واگذار شد.
به گزارش تاسیسات نیوز، سید عباس جعفری، مدیر کل دفتر امور بازرگانی و توسعه پوشش های بیمه ای ساتکاب، با اعلام این خبر گفت :
بنا به قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی، شرکت های تابعه و وابسته دولت ملزم به خرید کالای داخلی و از واردات و خرید کالای خارجی با مشابه داخلی منع شده اند که این خود فرصتی مغتنم برای تولیدکنندگان داخلی به شمار می رود.
وی تصریح کرد:
در همین ارتباط وزارت صمت سامانه «توانمندیها و نیازمندیهای ایران- توانیران- tavaniran.ir» حاوی اطلاعات سازندگان داخلی را راه اندازی کرده که لازم است شرکتها نسبت به ویرایش اطلاعات خود به ویژه درج درصد ساخت داخل محصولات مستند بر دستور العمل ابلاغی مرکز ساخت داخل ، صنایع ماشین سازی و تجهیزات (بارگزاری شده در سامانه مزبور) اقدام نمایند.
جعفری با تاکید بر اینکه؛ مسؤلیت پایش و مدیریت سامانه توانیران در صنعت آب و برق بر عهده شرکت ساتکاب (دفتر امور بازرگانی و توسعه پوشش های بیمه ای) است اظهار داشت:
دفتر امور بازرگانی و توسعه پوشش های بیمه ای شرکت ساتکاب، آماده ارائه اطلاعات کامل در این راستا جهت تعامل با مرکز مذکور، جهت اجرای بهینه این فرآیند در این زمینه است.
وی خاطرنشان کرد:
کارشناسان دفتر امور بازرگانی و توسعه پوشش های بیمه ای شرکت ساتکاب با شماره تماس ۸۸۱۰۳۸۵۵ – داخلی ۱۶۳ آماده همکاری و پاسخگویی بیشتر در این زمینه می باشند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;