پایداری انرژی‌های تجدیدپذیر در ژاپن

به گزارش تاسیسات نیوز، دو شرکت ذخیره انرژی کالیفرنیایی اظهار داشته اند که در حال پیاده سازی شبکه ای از سیستم های انرژی در ژاپن در جهت کمک به این کشور در استفاده از انرژی های تجدید پذیر هستند.


شرکت تجاری Stem، یک شرکت کالیفرنیایی است که ابزارهای مربوط به ذخیره انرژی را توسعه می دهد. این شرکت در حال حاضر در حال پیاده سازی یک سری شبکه با همکاری شرکت Mitsui & Co. Ltd است و اولین پرتاب خود را به بازارهای آسیایی انجام داده است.


این دو شرکت که از وزارت انرژی ژاپن به دلیل پروژه خود، حمایت شده اند، یک نیروگاه مجازی در ژاپن پیاده خواهند کرد که در فاز اول، ذخایر تعدادی از نیروگاه های کوچک را جمع آوری کرده و ظرفیت 750 کیلووات برق را برای شبکه مهیا می کنند.


شرکت سانفرانسیسکویی سانورج انرژی نیز اعلام کرده است که در همکاری با شرکت میتسویی در حال پیاده سازی تعدادی ذخیره گاه انرژی برای ژاپن است. این سیستم ها در بخش خدمات انرژی برق شهر توکیو در حال پیاده سازی است و از تکنولوژی خدمات شرکت سانورج استفاده می کند.


این پروژه ها جهت از بین بردن نوسانات برق در بخش انرژی خورشیدی و بادی هستند و همزمان با پیاده سازی این طرح نیز دولت ژاپن در حال قانون زدایی بخش انرژی جهت باز کردن راه برای انرژی های تجدید پذیر است. شرکت Stem اظهار داشته است که تا کنون در ایالت های کالیفرنیا، هاوایی، تگزاس و نیویورک باتری های خود را نصب و راه اندازی کرده است.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;