پاریس میزبان کنفرانس وهم و الهام در هنر و معماری

کنفرانس وهم و الهام مارس ۲۰۲۲ در شهر پاریس برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، کنفرانس «وهم و الهام» در روزهای ۲۹ و ۳۰ مارس ۲۰۲۲ در شهر پاریس برگزار می‌شود. این کنفرانس بین‌المللی، قصد دارد اساتید برجسته دانشگاهی و محققان را به منظور تبادل و به اشتراک گذاشتن تجربیات و نتایج تحقیق خود در مورد همه جنبه‌های توهم‌گرایی و الهام دور هم جمع کند.
ایجاد یک بستر بین رشته‌ای برتر برای محققان، اساتید و دست‌اندرکاران از دیگر اهداف این کنفرانس است تا جدیدترین نوآوری‌ها، گرایش‌ها و نگرانی‌ها و همچنین چالش‌های عملی را به اشتراک گذارند و راه‌حل‌های اتخاذ شده در زمینه‌های توهم‌گرایی و الهام را ارائه و مورد بحث قرار دهند.
برای حضور در این رویداد موضوعات محوری شامل هنر ، تعریف وهم‌گرایی، تاریخچه وهم‌گرایی، رئالیسم وهم‌گرایانه، خلاقیت، شعورگرایی و هنر ، وهم در معماری، وهم و الهام، وهم و ذهن، وهم‌گرایی و چشم‌انداز، وهم در هنر ، سنت وهم‌گرایی در تئاتر، تکنیک‌های وهم‌گرایی و… از سوی این کنفرانس ارائه شده است.
علاقمندان برای حضور در این رویداد می‌توانند تا پایان روز ۱۳ فوریه ۲۰۲۱ با ارسال آثار خود به آدرس ایمیل https://panel.waset.org/conference/۲۰۲۲/۰۳/paris/ICII/sponsorship در این کنفرانس شرکت کنند.
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این کنفرانس بین‌المللی به نشانی https://waset.org/illusionism-and-inspiration-conference-in-march-۲۰۲۲-in-paris مراجعه کنند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;