وزیر راه خبر داد: رفع ۵۴۰ نقطه حادثه‌خیز در سال ۱۴۰۲

به گزارش تاسیسات نیوز،وزیر راه‌ و شهرسازی از رفع ۵۴۰ نقطه حادثه‌خیز در راه‌های کشور خبر داد.
مهرداد بذرپاش در توئیتی، از رفع ۵۴۰ نقطه حادثه‌خیز در راه‌های کشور خبر داد و نوشت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ با تلاش همکارانم ۵۴۰ نقطه حادثه خیز در راه‌های کشور رفع شد و این کار با تمام توان ادامه خواهد داشت.
 وزیر راه و شهرسازی در ادامه تاکید کرد که حتی یک نقطه حادثه‌خیز هم زیاد است.
پیش از این بذرپاش درباره نقاط حادثه‌خیز گفته بود: اگرچه آمار تلفات جاده‌ای رو به کاهش است اما تلفات جاده‌ای برای یک نفر هم زیاد است و باید با کمک راهداری و پلیس فراجا نقاط حادثه‌خیز اصلاح شود؛ در این راستا ۴۰۰ نقطه حادثه خیز و پر تصادف در راه‌های اصلی کشور شناسایی شده که بخش قابل توجهی از آن‌ها باید تا قبل از پایان سال اصلاح شود.

در عین حال، مدیرکل دفتر نگهداری علائم، تجهیزات و توسعه فنی راه‌ها گفته بود که در دور جدید شناسایی نقاط پرحادثه، ۸۸۷ نقطه پرتصادف شناسایی و از طریق کمیسیون ایمنی راه‌های کشور به دستگاه‌های ذی‌ربط ابلاغ شده است. از این تعداد ۲۶۱ نقطه به‌صورت کامل اصلاح شده و ۲۷۹ نقطه هم پروژه‌های ناتمامی بوده که از سال‌های گذشته شناسایی شده و اصلاح آن‌ها هم صورت گرفته است.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفته بود که تعهد این سازمان و وزیر راه این است که تا پایان دولت سیزدهم، اصلاح ۸۸۷ نقطه حادثه‌خیز تمام شود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;