واگذاری موتور سیکلت برقی از وزارت نیرو آغاز شد

تامین موتور سیکلت برقی برای استفاده مامورین قطع و وصل، قرائت توزیع برق آذربایجان غربی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز،‌ با توجه به اینکه طبق آمارها یکی از منابع مهم تولید و انتشار آلاینده های هوا موتور سیکلت ها هستند؛ استفاده از موتورسیکلت های برقی می تواند نقطه آغازی برای کاهش آلودگی هوا در شرایط کنونی باشند.
بر اساس این گزارش، شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از تامین تعدادی موتور سیکلت برقی برای استفاده مامورین قطع و وصل، قرائت شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی خبر داد و گفت: طرح برقی کردن موتور سیکلت که چند روز گذشته توسط وزیر نیرو رونمایی شد در گام نخست اجرای آن، از زیر مجموعه های وزارت نیرو آغاز شده است و شرکت توزیع نیروی برق استان نیز در همین راستا اقدام به تامین تعدادی موتور سیکلت برای این شرکت کرده است.
وی افزود: باطری موتورهای برقی ۶ ساعت شارژ نگه می دارند و سالانه هزینه قابل توجهی از هزینه سوخت صرفه جویی می شود.
حسن بکلو تصریح کرد: با توجه به اینکه طبق آمارها یکی از منابع مهم تولید و انتشار آلاینده های هوا موتور سیکلت ها هستند؛ استفاده از موتورسیکلت های برقی می تواند نقطه آغازی برای کاهش آلودگی هوا در شرایط کنونی باشند.
وی ادامه داد: شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برای تسهیل در ارائه خدمات و کاهش آلاینده های هوا تعدادی از این موتورسیکلت های برقی برای استفاده مامورین قطع و وصل، قرائت تامین کرده است.
منبع پایگاه خبری توانیز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;