هوشمندسازی خانه در حوزه تاسیسات

هزینه های تهویه مطبوع، گرمایش و روشنایی بخش بزرگی از کل هزینه های مورد نیاز برای راه اندازی یک ساختمان هوشمند را تشکیل می دهند. شما می توانید با تعیین سطح اشغال داخل ساختمان و زمان ورود و خروج افراد از تهویه مطبوع و روشنایی استفاده کنید. هنگامی که تمام داده های تجزیه و تحلیل را در اختیار دارید، می توانید تصمیم بگیرید که فضای اداری را ترکیب کنید یا بر اساس آن، برای صرفه جویی در مصرف انرژی، عملیات کارمندان خود را برنامه ریزی کنید.
به گزارش تاسیسات نیوز، شما می توانید با تعیین سطح اشغال داخل ساختمان و زمان ورود و خروج افراد از تهویه مطبوع و روشنایی استفاده کنید. هنگامی که تمام داده های تجزیه و تحلیل را در اختیار دارید، می توانید تصمیم بگیرید که فضای اداری را ترکیب کنید یا بر اساس آن، برای صرفه جویی در مصرف انرژی، عملیات کارمندان خود را برنامه ریزی کنید.
کاهش هزینه های
به حداقل رساندن هزینه ها به همان اندازه که صنعت هوشمند سازی ساختمان در هر صنعتی حیاتی است. ساختمان‌های هوشمند خدمات ساختمانی سودمندی مانند آسایش حرارتی، کیفیت هوا، امنیت، سرویس بهداشتی و گرمایش را ارائه می‌دهند که باعث بهره‌وری ساکنان با کمترین هزینه ممکن و تأثیرات زیست‌محیطی می‌شود. از فناوری اطلاعات برای اتصال زیرسیستم ها استفاده می کند که معمولاً به طور مستقل عمل می کنند تا این سیستم ها بتوانند اطلاعات را برای بهبود عملکرد کلی ساختمان به اشتراک بگذارند. هنگامی که همه سیستم ها به طور همزمان شروع به کار کنند، ساختمان به طور موثرتری از انرژی استفاده می کند، بنابراین تمام هزینه ها کاهش می یابد. همچنین می‌توانید با اندازه‌گیری ترافیک و اشغال در سرتاسر ساختمان خود هزینه‌های خود را کاهش دهید تا ببینید شلوغ‌ترین مناطق کجا هستند یا همه مناطق بلااستفاده کجا هستند. در نهایت، می توانید عملیات کارمندان خود را با توجه به سطح اشغال در هر طبقه برنامه ریزی کنید و از پرداخت اضافه کاری برای سرویس بهداشتی در مناطق کم استفاده خودداری کنید.
مزایای شمارش افراد برای ساختمان های هوشمند:
اندازه گیری چگالی افراد در زمان واقعی
تعداد افراد ورودی و خروجی از ساختمان های هوشمند خود را بشمارید. شما می توانید تعداد کل افراد در کل ساختمان یا در هر طبقه را اندازه گیری و تجزیه و تحلیل کنید. می تواند حداکثر ۲۰ نفر یا بیش از ۱۰۰۰ نفر باشد. با داده های دقیق شمارش افراد، می توانید کیفیت هوا، هزینه های گرمایش و روشنایی را بر اساس تعداد افراد به طور بهینه مدیریت کنید.
مزایای ساختمان های هوشمند (2)
مزایای طرح گرمایش ساختمان هوشمند:
برنامه ریزی ساختمان های هوشمند خود را بهینه کنید 
پر استفاده ترین و شلوغ ترین مناطق را در ساختمان های هوشمند خود کشف کنید. به این ترتیب می توانید چیدمان را با توجه به جایی که افراد بیشتر می روند تغییر دهید و استفاده از فضاها را بهبود ببخشید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;