هوای بدون کانال

به گزارش تاسیسات نیوز، Haier Ductless Air از یک سری فناوری های جدید کیفیت هوا در نمایشگاه AHR لس آنجلس 2017 پرده برداری کرد. به عنوان یک تولیدکننده پیشگام جهانی در محصولات گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع، هایر یک سری محصولات از مینی اسپیلیت، مولتی اسپیلیت، سری های حرفه ای و VRF گرفته تا آب گرم کن را به معرض نمایش گذاشت.

 

 

 

 

به گفته نایب رئیس می گوید: «هایر همچنان به نوآوری در زمینه نسخه های کیفیت هوا ادامه می دهد.

 

 

 

از مزایای این سیستم می توان به صرفه جویی در انرژی اشاره کرد. از مبدل های DC تا فن های 6 مرحله ای و مواد مبدل گرمای بهبودیافته با هم دیگر برای به حداقل رساندن ناکارامدی ها کار می کنند. جریان هوای سه بعدی حرکت افقی و عمودی را شبیه سازی کرده و با قابلیت جریان هوای فاصله دور آن را در کل فضا به حرکت در می آورد. سیستم جدید با اطمینان کامل گرد و غبار، گرده، مایت ها، ویروس ها، باکتری ها و گازهای بودار را با چهار فیلتر از هوا جدا می کند.

 

 

 

 

در این سیستم جدید، دمای اتاق همیشه به سطح مطلوب نزدیک تر است.

 

 

 

این شرکت یک ماژول وای فای USB با نصب ساده را به عنوان آپشن برای سری های Arctic & FlexFit و مدل های دیواربلند FlexFit Pro معرفی می کند.

 

 

 

این سری که برای مصارف تجاری نسخه کاملی است و چندین آپشن برای نصب ساده دارد. این سیستم که با یک دستگاه خارجی کار می کند می تواند دماهای مختلف را در فضاهای مختلف از طریق دستگاه های داخلی مجزا تنظیم کند. ظرفیت این سری ها از 24000 BTU تا 48000 BTU متغیر است. دستگاه 24 کیلویی را می توان با دستگاه های یک یا چند زونه عوض کرد.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;