هندوستان کم آورده است

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، هندوستان یکی از مشتریان نفت ایران در ماه های گذشته واردات نفت خود را از کشورمان کاهش داده است.

 

واردات نفت هند از ایران در اکتبر 2015 با کاهش 5/ 41 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شد و به پایین‌ترین رقم در هفت ماه گذشته رسید.



کاهش شدید واردات نفت هند از ایران در این ماه به دلیل توقف فعالیت شرکت پالایشگاهی مانگالور است. این شرکت فعالیت یک پالایشگاه خود را برای انجام تعمیرات متوقف کرده است.

 

 

بر‌اساس این گزارش هند در ماه اکتبر 181 هزار و 200 بشکه در روز نفت از ایران وارد کرد. واردات نفت هند از ایران در این ماه نسبت به ماه قبل نیز 3/ 22 درصد کاهش داشته است.



پالایشگاه مانگالور از 18 سپتامبر و به مدت یک ماه فعالیت خود را به نصف کاهش داده است. این شرکت در ماه اکتبر تنها 45 هزار بشکه در روز نفت از ایران وارد کرد. شرکت خصوصی اسار نیز روزانه 136 هزار و 300 بشکه نفت از ایران خریداری کرده است.

 

 

کل واردات نفت هند از ایران در 10 ماهه ژانویه تا اکتبر امسال 212 هزار و 600 بشکه در روز بوده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش 8/ 21 درصدی داشته است.

 

 

در عین حال در هفت ماه نخست سال مالی هند برابر با فروردین تا مهر 1394 واردات نفت هند از ایران 6/ 5 درصد رشد داشته و به 249 هزار و 100 بشکه در روز رسیده است.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;