هم اندیشی طراحان معمار با موضوع وحدت رویه و حل اختلاف نظرها

سمینار طراحی و اجرای والپست در ساختمان‌ ها

به گزارش تاسیسات نیوز، جلسه هم اندیشی طراحان معمار بررسی کنندگان عضو دفتر نمایندگی آمل و شهرداری آمل ، عصر روز ۲ شنبه مورخ ۱۴۰۱/۷/۲۴ در محل سالن اجتماعات شهرداری آمل با حضور اعضای هیات مدیره، شهرداران و نماینده انبوه سازان برگزار شد.
در ابتدا احمدرضا کتال رئیس اداره کنترل نظارت سازمان ضمن اعلام بررسی الکترونیکی ۱۰۵۹ پروژه از ابتدای خرداد ماه امسال تاکنون، بیان کرد: جهت وحدت رویه و رفع اختلافات نظر با اعمال چک لیست دفترچه اطلاعات ساختمان مبحث دوم مقررات ملی ساختمان در نرم افزار، جلسه هماهنگی و آموزشی برای بررسی کنندگان نقشه‌ ها و طراحان رشته‌ های مختلف برگزار گردید.
در ادامه فاطمه ابراهیم زاده نوائی نائب رئیس دوم سازمان ضمن قدردانی از دفتر نمایندگی آمل بابت میزبانی این جلسه، با اشاره به موضوع تعارض منافع گفت: بحث تعارض منافع شامل بررسی کنندگان شهرستانی شده و سازمان جهت حل این مشکل ضمن اعلام و مکاتبه با اداره کل راه وشهرسازی، بررسی نقشه را به صورت استانی در دستور کار خود قرار داد.
وی ادامه داد: در ابتدای مسیر به مشکلات زیادی برخورد کردیم و کارشناسان و دست اندرکاران ضمن عارضه سنجی و با همفکری به راه‌کارهایی جهت حل مشکل رسیدند. بدین نحو یکی از تصمیمات اخذ شده چک لیست‌ هایی طبق ضوابط مقررات ملی ساختمان در سایت قرار داده شد تا مبنای بررسی نقشه باشد. نایب رئیس دوم سازمان با اعلام برگزاری جلسات با کنترلر‌های نقشه خصوصا رشته معماری بیان کرد: شهرداری‌ ها در بحث مقررات ملی ساختمان هم اعلام نظراتی داشته اند. سازمان جهت اطلاع از بحث طرح تفصیلی با شهرداری‌ ها مکاتباتی داشته و نتایج را اعمال کرد.
ابراهیم زاده نوائی در پایان ضمن اعلام برگزاری جلسات در شهر‌ها به یک‌پارچه سازی روند بررسی نقشه اظهار امیدواری داشته و این روند گام به گام رو به پیشرفت است. در خاتمه پرژک محمدپور به بیان نکاتی در رابطه با بررسی نقشه‌ های معماری پرداخت.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;