همه چیز در باره پکیج برقی

به گزارش تاسیسات نیوز، در این مقاله سعی کرده ایم به معایب و مزایای پکیج برقی در تاسیسات هر خانه ای بپردازیم ، تا در انتخاب و خرید و یا تعمیرات جزیی به ما کمک کند.
پکیج برقی چیست؟
پکیج برقی یک بسته حراراتی است که این روزها به جای موتور خانه های سنتی و دیگ بخار وطیفه دارد تا دمای محیط و گرمایش آب را به نحو احسن برای مصرف کننده تامین کنید و بیشترین استفاده را در آپارتمان ، ویلا ، باغ و … دارد و خریدارن این مدل از پکیج ها را برای مکان هایی استفاده میکنند که دسترسی به سوخت های فسیلی مانند گار و گازوئیل را ندارند و در ابعاد استاندارد به صورت کاملا اتوماتیک تولید میشود و سبب میشود بعد از نصب رضایت مشتری را در بر بگیرد. به همین دلیل این پکیج ها چند معایب ناچیز و مزایای زیادی دارند که در ادامه به بررسی آنها میپردازیم:
معایب پکیج برقی
تامین گاز و گازوئیل به علت قیمت بالا برای محیط بسیار کار دشواری است به همین دلیل استفاده از این پکیج بهترین گزینه است :
برای محیط های بزرگ مناسب نیستند
یکی از مهم ترین واقعیت های معایب این پکیج دیواری عدم استفاده در محیط های بزرگ که مصرف آب بالایی دارند هستند زیرا میزان قدرت برق نسبت به سایر سوخت ها بسیار کم بوده و قابلیت تامین آب نواحی پر مصرف را ندارد و مصرف کننده را اذیت و از خرید خود رضایت مند نمیکند پس در نظر داشته باشید برای افزایش کارایی دستگاه حتما از برق سه فاز استفاده کنید زیرا قدرت برق سه فاز نسبت به نک فاز بسیار بالا بوده و حتی کارایی را به شدت افزایش میدهد.
عدم تامین آب در زمان قطع برق
همانطور که میدانیم کارکرد پکیج های برقی با برق تک فاز و سه فاز است به همین دلیل در زمان قطع شدن برق پکیج دیواری برقی از کار افتاده و امکان استفاده از آن وجود ندارد. و امکان تامین آب گرم و گرمایش را برای ما به ارمغان نمی آورد. البته این گزینه جزء معایب به شمار نمی آید چون پکیج های گازی نیز در هنگام قطع گاز هیچ کارکردی برای مصرف کننده ندارند.
افزایش قبض برق
تعرفه گاز از برق کمتر است و این یک امری طبیعی به شمار می آید.زیرا استخراج گاز هزینه کمتری دارد ولی تولید برق اینگونه ناست ولی طبق بررسی های انجام شده ۴۳% محیط‌ ها دسترسی به گاز ندارند و در این هنگام استفاده از این پکیج بسیار کارآمد است البته ناگفته نماند منظور از افزایش قبض برق اینگونه ناست که هزینه های سنگینی باید هر ماه پرداخت کنید ولی راندمان ۹۵%  این پکیج دیواری  این اختلاف را جبران میکنند زیرا امکان تامین آبگرم در زمان کوتاه را دارا هستند و کافیست با ۲۰ الی ۳۰ دقیقه کاکرد آب را به دمای مورد نیازی که توسط مصرف کننده تنظیم میشود برساند.
مزایای پکیج برقی
پکیج های دیواری برقی  مزایای زیادی دارند و به همین سبب باعث میشود مصرف کنندگان رضایت بیشتری از محصول داشته باشند برای بررسی چند نمونه از مزایا با ما همراه باشید.
راندمان گرمایشی بالا
این پکیج  دیواری دارای راندمان ۹۵% هستند و به دلیل عدم استفاده از دودکش پرت حرارتی بسیار پایینی دارند به همین دلیل تمامی کارکرد دستگاه صرف تامین آبگرم میشود. این گزینه حتی باعث میشود محدودیتی در محل نصب پکیج نداشته ن زیرا دودکش برای نصب و راه اندازی مورد استفاده قرار نمیگیرد.
محل نصب
پکیج دیواری برقی  به دلیل طراحی استاندارد در ابعاد های کاملا کوچک تولید میشود تا مصرف کننده تا بعد از نصب از زیبایی آن لذت کافی را ببرد زیرا زیبایی خاصی به محیط و دکوراسیون میدهد. و این به دلیل استفاده از رنگ کوره ای و طراحی زیبا است.
طراحی کوچک و شیک
طراحی کاملا استاندارد پکیج های برقی در مقایسه با سایر پکیج ها مهمترین مزایای پکیج های برقی است و این عمر به دلیل عدم داشتن دودکش است و این قابلیت را برای مصرف کننده میدهد که در تمامی نواحی خانه نصب شود و از کارکرد آن به نحو احسن استفاده شود حتی امکان آلودگی هوا را ندارد و به عنوان دوسدار طبیعت شناخته میشود.
قیمت پکیج برقی دیواری
در ایران تولید کنندگان زیادی در این زمینه فعالیت میکنند به همین دلیل این قول را برای خریدار میدهیم که پکیج های برقی دیواری  کمترین قیمت را در بین رقبا دارند و این امر به دلیل واردات مستقیم قطعات و حذف واسطه است.
امنیت
یکی از مهم ترین دغدغه های استفاده کنندگان از پکیج های برقی ترس از برق گرفتگی است پس باید در نظر داشته باشید پکیج های برقی گروه صنعتی دارای فیوز محافظ جان سه لایه هستند و در صورت کوچکترین اتصال در برق فیوز به کار رفته در دستگاه به صورت خودکار برق ورودی به پکیج را قطع میکند و از آسیب رسیدن به پکیج و برق گرفتکی کاملا جلوگیری میکند.
کارکرد بدون صدا
پکیج های برقی دیواری گروه صنعتی به دلیل کارکرد با برق و المنت هیچگونه صدایی ندارند و کاملا بدون صدا هستند زیرا در داخل پکیج احراقی صورت نمیگیرد و کارکرد آنها مانند سماور برقی است.
منبع اخبار رسمی
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;