همصدایی رکن اصلی پیشرفت جامعه مهندسی

به گزارش تاسیسات نیوز، جلسه هیات مدیره سازمان در اداره کل راه و شهرسازی و با حضور مدیرکل اداره برگزار شد. در ابتدای این جلسه، رییس سازمان گزارشی را از وضعیت خدمات رسانی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان ارائه کرد.
عباس طوفان با اشاره به اینکه تعدادی از اعضای هیات مدیره در شهرستان های استان سکونت دارند، این مساله را از نقاط قوت هیات مدیره برشمرد و اظهار کرد که به این شکل، هیات مدیره از مناطق گوناگون استان نماینده دارد. طوفان همچنین با اشاره به این نکته که تعدادی از اعضای هیات مدیره، کارشناس رسمی دادگستری هستند، این موضوع را نشان از توان بالای علمی و فنی هیات مدیره دانست. رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همچنین با تشریح شیوه برگزاری انتخابات هیات اجرایی دفتر نمایندگی سازمان در شهرستان رفسنجان، به آغاز به کار رییس جدید این شهرستان اشاره و برای مهندس سعیدی موفقیت آرزو کرد.
در این دیدار، حافظی، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان همصدایی در جامعه مهندسی را یکی از نیازهای مهم این جامعه عنوان کرد و گفت نبود همصدایی به این جامعه آسیب وارد می کند. حافظی همچنین با اشاره به اتفاقاتی نظیر حادثه متروپل اظهار کرد که وقوع این قبیل حادثه های ناگوار، حساسیت کار مهندسان بویژه در زمینه نظارت را صدچندان کرده است. وی همینطور به زلزله خیزی استان اشاره کرد و گفت امروز مساله فرونشست حتی از زلزله هم مهم تر و مخرب تر است. حافظی در ادامه گفت تا به حال، چهل و پنج هزار نفر برای نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده اند که این آمار در آینده بیشتر خواهد شد و لازم است جامعه مهندسی ظرفیت خود را برای همکاری و خدمت رسانی در این حوزه آماده کند.
در پایان این مراسم از بازرس های قبلی سازمان تقدیر و احکام بازرسان جدید اعطا شد. همچنین رییس و نایب رییس دفتر نمایندگی رفسنجان نیز احکام خود را دریافت کردند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;