هفته نامه تاسیسات نیوز شماره ۳۸۰ منتشر شد

هفته نامه تاسیسات نیوز تنها مجله اینترنتی تاسیسات ایران است. هفته نامه تاسیسات نیوز جزو نخستین مجله های اینترنتی در حوزه تاسیسات است. هفته نامه تاسیسات نیوز این هفته شامل آخرین اخبار و مطالب در حوزه تاسیسات است. هفته نامه تاسیسات نیوز این هفته همچنین از آخرین و تازه ترین اقدامات موسسه آموزشی کاشانه برای مهندسان اطلاع رسانی می کند. مطالب هفته نامه تاسیسات نیوز شماره ۳۸۰ شامل مطالب زیر می شود:
هفته نامه تاسیسات نیوز، شماره ۳۸۰ منتشر شد
هفته نامه تاسیسات نیوز شماره 380 منتشر شد
آنچه در هفته نامه تاسیسات شماره ۳۸۰ می خوانید:
-گروه فنی مهندسی کاشانه در کنار فعالیت حرفهای خود و با تکیه بر دانش و تجربه موفق اعضا و با توجه به میل فراوان بنیانگذاران خود به امر آموزش، فعالیت خود در زمینه آموزش را در سال ۱۳۸۷ به صورت غیر رسمی و در سال ۱۳۸۸ به صورت رسمی آغاز نمود و با تاسیس آموزشگاه مهندسی کاشانه، تصمیم گرفت تا محلی برای اشتراک گذاری تمامی دانش مهندسی کشور فراهم نماید.
  • بومی سازی بازیافت آسفالت خیابانی
-میثم تقوی فر مدیرعامل شرکت سیویل ابنیه جهان از ۱۳ سال گذشته تا امروز مشغول تولید کیفی سازی محصولی برای ترمیم آسفالت های مضمحل است.
  • یونان به AC و یخچال های جدید یارانه ای پرداخت می کند
-دولت یونان یارانه هایی تا سقف ۷۱۰ یورو به ازاری هر دستگاه برای جایگزینی تهویه مطبوع، یخچال با فریزر خانگی با جدیدترین مدلهای کارآمد انرژی ارائه می دهاد. خانوارهای یونانی از امروز می توانند با استفاده از یارانه از ۳۰ تا ۵۰ درصد بهای تمام شده دستگاه ها، سه دستگاه قدیمی را جایگزین کنند. مبلغ نهایی برای هر دستگاه از ۱۳۵ یورو تا ۷۱۰ یورو بسته به نوع دستگاهی که بازیافت می شود متغیر است.
  • ۹ شرکت ناایمن آمریکا در سال ۲۰۲۲
-شورای ملی ایمنی و بهداشت شغلی (COSH) با فهرست کاملاً جدید از شرکتهایی بازگشته است که به گفته National cosh پرخطر برای کار هستند. در واقع این لیست کاملاً جدید نیست ، زیرا آمازون اکنون سه بار در آن ظاهر شده است.
  • هیتاچی خط مینی اسپلیت های تجاری را گسترش می دهد
-johanson Controls hitachi یک واحد مینی اسپلیت داخلی برای پایه دیواری جدید را به عنوان جدیدترین محصول اضافه شده به خط سیستم های مینی اسپلیت تجاری تک منطقه ای و با کارآیی بالا  PRIMAIRY   P300 معرفی کرده است.
هفته نامه ۳۸۰ را از اینجا دانلود کنید
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;