هشدار نظام مهندسی ساختمان برای کلاهبرداران در ثبت نام تسهیلات

سؤاستفاده‌کنندگان و کلاهبرداران در روزهای اخیر اقدامات متعددی را از موضوع نام‌نویسی برای تسهیلات قرض‌الحسنه انجام دادند.
تاسیسات نیوز: اصلی‌ترین اولویت سازمان ارتقای معیشت جامعه مهندسی است. کمترین فرصتی را برای این مهم نباید از دست داد. اگر می‌توان اقدامی را به نفع اعضای محترم انجام داد، مطلقاً نباید به فردا موکول کرد. سیاسی‌کاری و آلوده کردن اقدامات با اهداف انتخاباتی بدون تردید خواسته اعضا نمی باشد.

«تسهیلات قرض‌الحسنه رسالت» از این تدابیر است. اقدامی که با هدف رفع مشکلات اقتصادی و گرفتاری‌های ناشی از کرونا برای مهندسین لحاظ گردید و صد البته بسیار کوچک؛ اما می‌توانست برای برخی اعضای محترم گره‌گشایی کند.

آلوده کردن فرصت ایجادشده به اغراض انتخاباتی؛ سؤاستفاده از نام‌ و اطلاعات اعضا به بهانه پیگیری وام؛ پیامک‌های تبلیغاتی؛ شایعات انجام‌شده به اسم سازمان نظام‌مهندسی؛ همه و همه از اقدامات مخربی بود که در روزهای اخیر از جانب برخی گروه‌ها یا فرصت‌طلبان مشاهده شد.

صادقانه با اعضای محترم اینکه نباید فریب این محتوای مشکوک را خورد. برای آگاهی از آخرین اخبار درباره تسهیلات هیچ درگاه معتبری جز سایت رسمی سازمان به نشانی Tceo.ir وجود ندارد. هم‌چنین برای پیگیری مشکلات ایجادشده در روند نام‌نویسی هیچ مرجعی قابل اعتمادتر از روابط‌عمومی سازمان یا سامانه جامع تیکت در خدمت شما نیست.

خدمت برای شما است؛ برای کارمندان سازمان وظیفه‌ای مهم‌تر از پاسخگویی و تکریم جامعه معزز مهندسی متصور نیست. اگر ایراد و ابهامی در زمینه نام‌نویسی تسهیلات قرض‌الحسنه دارید، به درگاه اطلاع‌رسانی رسمی سازمان مراجعه کنید. همه باید مراقبت کنند فضای صنف ، آلوده بازی‌های انتخاباتی نشود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;