هشدار فرماندار به نظام مهندسی: تشویش اذهان نکنید

جلسه ستاد بحران شهرستان ماکو به ریاست نادر کاظمی فرماندار شهرستان و با حضور مسئولین ادارات مربوطه در محل فرمانداری برگزار و فرماندار ماکو از سازمان نظام مهندسی ساختمان انتقاد کرد.
به گزارش تاسیسات نیوز، نادر کاظمی فرماندار شهرستان ماکو در این جلسه با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی با مصاحبه در رسانه‌ها در خصوص وقوع زلزله شایعه پراکنی نکرده و موجب وحشت مردم نشود ،گفت : سازمان نظام مهندسی به جای اینکه در مورد زلزله اقدام به پیشگویی نموده و تشویش اذهان عمومی نماید نظارت خود را بر ساخت و سازهای غیر مجاز ساختمان های بلند مرتبه زیاد کند تا در مواقع بحرانی دچار مشکل نشویم .
رئیس ستاد بحران شهرستان ماکو با اشاره به اینکه عوامل طبیعی دست خدا می باشد گفت : دستگاه های خدمات رسان نقاط ضعف را رفع و نقاط قوت را تقویت نمایند .
کاظمی با بیان به اینکه مردم عزیز آرامش خود را حفظ کرده و به شایعات هیچگونه توجهی نکنند افزود : هیچ زلزله ای قابل پیشبینی نبوده و ستاد بحران شهرستان ماکو برای مقابله با هرگونه بحران در آمادگی کامل می باشد .
وی در خصوص اینکه یکی از مهم‌ترین اقدامات قبل از هرگونه بحران احتمالی فرهنگ‌سازی در جامعه است گفت : رسانه‌ها در خصوص اقناع سازی مردم برای مقاوم سازی ساختمان‌های قدیمی در روستاها با بنیاد مسکن همکاری نمایند .
او خاطرنشان کر: دستگاه‌های خدمات‌رسان نسبت به شناسایی نقاط حادثه خیز در مناطق زیر کوهی اقدام و نسبت به رفع آنها عمل نمایند
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;