رئیس نظام مهندسی میبد با اشاره به اهمیت ساختمان به عنوان یک سرمایه ملی خواستار بررسی و اجرای روشهای کنترل عملیات اجرایی و استفاده از کارگران و مجریان متخصص ساختمانی شد.

به گزارش تاسیسات نیوز، محمد حسین صباغی رئیس نظام مهندسی میبد در نشست با معاون عمرانی فرمانداری میبد اظهار کرد: باتوجه به اینکه ساختمان یک سرمایه ملی و فردی است می بایست در ساخت آن دقت کرد و با توجه به تاثیر ارگانهای متعدد در امر ساخت و ساز نیاز به هماهنگی های گسترده تر و انسجام بیشتری دارد.
وی با تاکید برکنترل عملیات ساختمانی در شهرستان میبد افزود:در عملیات ساختمانی غیر مجاز و کنترل نشده علاوه بر عدم رعایت کیفیت ساخت به دلیل عدم کنترل حجم ماشین آلات و سایر مسائل،احتمال آسیب به زیرساخت های شهر و مشکلات ترافیکی نیز وجود دارد.
مهندس صباغی گفت: با همکاری فرمانداری و تشکیل جلسات متعدد با اصناف مرتبط ساختمانی روشهای کنترل عملیات اجرایی و استفاده از کارگران و مجریان متخصص را در شهرستان اجرا نماییم.
فرزین خادمی معاون فرماندار میبد ضمن تشکر از نظام مهندسی میبد به دلیل کمک به کادر درمان بیمارستان و خرید دستگاه ویدئو لارنگوسکوپ توسط نظام مهندسی،برگزاری جلسات مناسب و بررسی راهکار های کنترل عملیات ساختمانی را در شهرستان لازم دانست وبرای هرگونه همکاری اعلام آمادگی کرد.