هشدار سازمان ملی استاندارد ایران به تولید کنندگان شیرآلات بهداشتی

هشدار سازمان ملی استاندارد ایران به تولید کنندگان شیرآلات بهداشتی

درصورتیکه تولیدکنندگان شیرآلات بهداشتی برای کاهش قیمت محصول خود اقدام به تولید و توزیع کالای غیراستاندارد در بازار داشته باشند طبق مقررات به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، اجرای اجباری استاندارد ملی شیرآلات بهداشتی انواع کلاسیک به شماره 1546 ، آبشویه یا فلاش تانک به شماره 7351 و شیرهای بهداشتی اهرمی به شماره 6679 با حضور نمایندگان شرکت آب و فاضلاب تهران در تاریخ 1/5/1371 اعلام و از همان زمان نظارت سازمان ملی استاندارد ایران بر تولید ، توزیع و نیز واردات آن از طریق کنترل مبادی ورودی مجاز انجام شده است.

 

یادآور می شود : سازمان ملی استاندارد ایران در سال های اخیر با اجرای طرح طاها ( طرح اجرای هماهنگ استاندارد ) اقدام به خرید نمونه شیرآلات بهداشتی و آزمون و انطباق آن با استاندارد کرده است که با توجه به حجم کم بسته های این محصولات همواره احتمال ورود کالاهای بی کیفیت از طریق مبادی ورودی غیرمجاز و بصورت قاچاق وجود دارد.

 

گفتنی است : چنانچه اشخاص حقیقی و یا حقوقی از محل تولید شیرآلات بهداشتی بدون پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران و یا قاچاق شناسایی شوند برای پیگیری و اقدام قانونی لازم به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

پایان پیام /.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;