هزینه ۶.۷ میلیون تومانی هر عضو در انتخابات نظام مهندسی در کیش

سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در نامه‌ای به روسای نظام مهندسی ساختمان استان‌ها اعلام کرده برای سفر هر یک از اعضای اصلی هیئت مدیره به جزیره کیش ۶.۷ میلیون تومان به حساب این سازمان واریز کنند.
به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از تسنیم، متن نامه حمزه شکیب خطاب به روسای سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استان‌ها به شرح زیر است
به اطلاع می‌رساند هزینه سرانه حضور هر یک از اعضای اصلی هیئت مدیره دوره نهم به همراه یک نفر همراه در اجلاس فوق‌العاده مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ در جزیره کیش به‌صورت علی‌الحساب مبلغ ۶۷/۰۰۰/۰۰۰ریال برای هر نفر معین شده است.
مستدعی است دستور فرمایید صرفا بر اساس لیست اعضای اصلی هیئت مدیره هزینه شرکت‌کنندگان را حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۰ به حساب شماره … به نام سازمان نظام مهندسی ساختمان نزد بانک مسکن شعبه خدامی واریز و تصویر فیش به شماره فکس ۰۲۱۸۸۱۹۱۵۸۹ ارسال شود.»
به گزارش تسنیم، اعضای هیئت مدیره سازمان‌های نظام مهندسی حدود ۴۸۰ نفر هستند که با احتساب یک همراه حدود ۱۰۰۰ نفر در جلسه فوق‌العاده برای انتخابات نهمین دوره شورای مرکزی در جزیر کیش حضور خواهند یافت. با توجه به هزینه ۶٫۷ میلیون تومانی حضور هر نفر در جزیره کیش، در مجموع حضور اعضای هیئت مدیره با همراهان حدود ۶٫۵ میلیارد تومان هزینه دارد. البته باید هزینه پرواز رفت و برگشت اعضای هیئت مدیره و همراهان را هم به این مبلغ اضافه کرد.
سازمان نظام مهندسی , شورای مرکزی نظام مهندسی ,
بیشتر بخوانید
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;