مطالبه مهندسان از وزیر برای انتخابات مهندسی شده نظام مهندسی

عضو هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی از عدم اجرای قانونی انتخابات هیات رییسه نظام مهندسی استان «تهران» خبر داد.
به گزارش تاسیسات نیوز، احمدرضا سرحدی عضو هیأت مدیره ادوار سازمان نظام مهندسی استان «تهران» با تاکید براینکه در انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی دخالت‌هایی صورت می‌گیرد گفت: در ظاهر انتخابات این سازمان بر اساس قوانین است اما در اصل بر اساس رانت حرکت می‌کند.
عضو هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی در ادامه تاکید کرد: برخی از افراد با ورود به هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی دنبلا درآمدهای نجومی هستند.
وی ادامه داد: در آئین نامه ۳۳ قانون، بنا شد تا پول ناظرین که در انتظار صدور پروانه ساخت هستند ابتدا به حساب سازمان نظام مهندسی واریز شود تا پول به صورت مرحله به ناظرین واریز شود؛ که این روند موجب روزنه فساد شد. پس‌از ۹ دوره انتخاباتی سازمان نظام مهندسی، افراد سودجو پرقدرت‌تر بر این سازمان حاکمیت پیدا کردند و کیفیت سازمان رو به افول حرکت می‌کند. بخشنامه‌های غیرقانونی توسط دستگاه‌های نظارتی صادر می‌شود که موجب فساد روز افزون در سازمان نظام مهندسی استان تهران شده است.
وی افزود: البته باید این موضوع نیز اشاره که چندین بار به وزیر محترم راه و شهرسازی و مدیرکل وزارت راه و شهرسازی نامه ارجاع شده است و ما منتظر نظر مقام عالی وزارت هستیم.
وی در پایان گفت: دستگاه‌های مربوطه در زمان انتخابات هیأت رئیسه باید دخالت و بازرسی‌های جدی وجود داشته باشد تا این انتخابات در سازمان نظام مهندسی استان تهران با عدل و عدالت برگزار شود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;