هتل فرودگاه امام خمینی برنده جایزه بزرگ بین‌المللی 2015

به گزارش تاسیسات نیوز، جایزه بین المللی طراحی هتل و اماکن اقامتی 2015 در دو بخش بهترین رستوران فضای اقامتی و بهترین مرکز تندرستی ﴿SPA﴾ به سبب طراحی و اجرای هتل فرودگاه بین‌المللی امام به شرکت مهندسان مشاور طرح و آفرینش تعلق گرفت.

 

در مراسم اهدای جوایز این مسابقه که در شهر پورتوفینو Portofino ایتالیا برگزار شد، تندیس جایزه این مسابقه به مهندس «شیوا آقابابایی» معمار و طراح پروژه اهدا شد.

 

استفاده از مصالح و تجهیزات با مشخصات فنی مناسب و رعایت استانداردهای بین‌المللی در طراحی و اجرا، و توجه به سرفصل‌های اکوستیک، حریق و ذخیره انرژی از موارد شاخص پروژه از نظر داوران جایزه بوده‌است.

 

یادآور می‌شود در این پروژه از سیستم آبرسانی سوپرپایپ +2 و سیستم فاضلابی سوپر درین استفاده شده‌است.

 

این هتل در زمینی به مساحت 33000 متر مربع و در ضلع جنوبی ترمینال اصلی فرودگاه بین المللی امام خمینی واقع شده و دارای 500 اتاق میهمان در دو گرید 4 و 5 ستاره است. مساحت زیربنای هتل 55000 متر مربع و شامل فضاهای اقامتی، خدماتی، پارکینگ و فضاهای عمومی متنوع از قبیل رستوران، کافی شاپ، سالن‌های جشن و جلسات، فضاهای ورزشی و استخر است.

 

کارفرما و سرمایه گذار این پروژه شرکت توسعه سرمایه گذاری آریا زیگورات است و پیمانکاری طرح و اجرای آن بر عهده شرکت مهندسان مشاور طرح و آفرینش بود که ظرف مدت 4 سال به انجام رسید.

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;