نیروگاه نکا ؛ مایه افتخار صنعت برق

به گزارش تاسیسات نیوز، مهندس عبدالرسول پیشاهنگ همچنین نیروی انسانی را اصلی ترین سرمایه صنعت برق دانست و با تأکید بر لزوم توجه مسئولان به رفع مشکلات معیشتی کارکنان، اظهار داشت: کارکنان صنعت برق انسانهایی خدوم، متعهد و دلسوز هستند و از صمیم قلب و با جان و دل برای روشن نگهداشتن چراغ خانه های مردم تلاش میکنند.


وی با تمجید از خدمات کارکنان نیروگاهها، گفت: همه نیروگاه های قدیمی و جدید کشور تابستان امسال را با آمادگی 99 درصد پشت سرنهادند که این سطح بالای از آمادگی به خصوص در نیروگاه های با عمر بالا، بیانگر زحمات بیدریغ، توانمندی، تعهد و تخصص کارکنان زحمتکش نیروگاه هاست که توانستند علیرغم دشواری شرایط و مشکلات موجود اقتصادی و تأمین قطعات، چنین موفقیتی را به ثبت برسانند.


مهندس پیشاهنگ در بخش دیگری از سخنان خود به بیان موفقیتهای صنعت برق پرداخت و افزود: علیرغم توطئه ها، فشارها و تحریمهای کور دشمنان، امروز صنعت برق با همت و تلاش کارکنان خود در حوزه های مختلف به مرز خودکفایی رسیده، بطوری که بیش از 50 درصد واحدهای نیروگاهی ساخت داخل هستند و سایر نیروگاهها نیز در بخش تأمین قطعات 95 درصد به داخل کشور متکی هستند.


معاون راهبری شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی در پایان به لزوم آمادگی بیشتر نیروگاهها جهت تأمین برق مورد نیاز شبکه در تابستان آینده تأکید کرد و گفت: با توجه به کاهش نزولات جوی در سال آبی جاری، همه واحدهای نیروگاهی باید برای افزایش آمادگی و کاهش خروجهای اضطراری تلاش مضاعفی داشته باشند.


در ابتدای این جلسه مهندس محسن نعمتی مدیرعامل نیروگاه نکا با تشکر از حمایتها و حسن توجه مهندس پیشاهنگ، چشم انداز و هدف اصلی نیروگاه را تولید برق پایدار و استاندارد ارزیابی کرد و افزود: ما خود را در قبال مردم مسئول میدانیم و سعی ما بر این است که با استفاده از همه ظرفیتهای فنی و تخصصی بتوانیم برق مورد نیاز مردم را تأمین کنیم.


همچنین در این جلسه گزارش مبسوطی از اقدامات و فعالیتهای انجام شده و در دست اقدام نیروگاه در ارتباط با طرحها و پروژه های بهسازی، تعمیرات و بهره برداری از واحدها، بازسازی و ساخت داخل قطعات، احداث آب شیرین کن، تعمیرات نیمه اساسی واحد بخار سیکل ترکیبی وLTE واحد دو گازی و چالشهای پیش روی نیروگاه ارائه شد.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;