نیروگاه خورشیدی در دهه فجر/ ۴۰۰ طرح خودکفایی برای مددجویان

مسئول کمیته همیاری و خدمت‌رسانی ستاد دهه فجر استان کرمان گفت: عملیات اجرایی احداث هزار نیروگاه خورشیدی ۵ کیلوواتی برای مددجویان تحت حمایت در این ایام آغاز می شود همچنین در این ایام ۴۰۰ طرح اشتغال و خودکفایی برای مددجویان در استان راه‌اندازی خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز؛ یحیی صادقی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری ۴۳ ویژه‌ برنامه توسط کمیته همیاری و خدمت‌رسانی ستاد دهه فجر استان کرمان به مناسبت ا چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کرمان صورت گرفته است.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان افزود: این ویژه‌برنامه‌ها در حوزه‌های مختلف همچون مسکن، اشتغال، فرهنگی، حمایت از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و نیازمندان برگزار می‌شود.
وی مطرح کرد: عملیات اجرایی احداث هزار نیروگاه خورشیدی ۵ کیلوواتی برای مددجویان تحت حمایت در ایام دهه فجرآغاز می شود همچنین در این ایام ۴۰۰ طرح اشتغال و خودکفایی برای مددجویان در استان راه‌اندازی خواهد شد.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بیان کرد: به مناسبت دهه فجر هزار و ۲۴ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در استان کرمان افتتاح و به متقاضیان تحویل داده می‌شود.
صادقی یادآور شد: اعطای جهیزیه به ۶۰۰ نفر از نوعروسان تحت حمایت، تأمین کمک‌هزینه لوازم ضروری مددجویان به ارزش سه میلیارد تومان، اهدا ۴۰۰ دستگاه لوازم گرمایشی به مددجویان، پرداخت وام کارگشایی به نیازمندان با اعتباری بیش از سه میلیارد تومان، پرداخت کمک‌ هزینه شهریه به ۴ هزار و ۴۰۰ دانشجوی تحت حمایت، افتتاح و راه‌اندازی صندوق ضمانت تسهیلات اشتغال برای مددجویان از دیگر برنامه‌های این کمیته در دهه فجر است.
مسئول کمیته همیاری و خدمت‌رسانی ستاد دهه فجر استان کرمان ادامه داد: برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی و بزرگداشت یاد و خاطره سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط مراکز نیکوکاری یکی دیگر از برنامه‌های این کمیته در ایام دهه فجر است.
وی خاطرنشان کرد: در این ایام چند مرکز نیکوکاری تخصصی، ویژه کارآفرینان راه اندازی و افتتاح خواهد شد.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در پایان گفت: در این ایام کاروان‌های سلامت در برخی شهرستان‌های استان، به جهت غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، عیادت و دلجویی از بیماران تحت حمایت حضور پیدا می کنند.
منبع خبرگزاری دانا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;