نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات به کار خود پایان داد

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی، عصر روز شنبه سوم آبان ماه، به کار خود پایان داد.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، این نمایشگاه با حضور بیش از ۱۶۰ شرکت کننده در حوزه صنعت تاسیسات و صنایع وابسته در سطح بین المللی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، عصر روز گذشته  به کار خود پایان داد.
بر اساس این گزارش، با وجود مخاطب و بازدیدکننده کمتر از این دوره نمایشگاه، بسیاری از غرفه داران از تخصصی تر شدن مخاطبان و بازدیدکنندگان ابراز رضای می کردند.
عبدالکریم جلالی در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه این دوره از نمایشگاه مذکور به دلیل وقوع بحران کرونا، با تغییراتی چند مواجه بود گفت : ما به عنوان برگزار کننده نمایشگاه های مختلف، قطعی کردن حضور ثبت نام کنندگان این دوره را با کمی تاخیر بیشتر در مقایسه با دوره های پیشین انجام دادیم، تا مخاطبان از حضور یا عدم حضور خود برای شرکت اطمینان حاصل یابند.
 مدیر نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی تهران (IRAN HVAC&R)، تصریح کرد: علاوه بر برگزاری نمایشگاه به شکل حضوری، امکان بازدید از نمایشگاه به شکل مجازی را نیز در بستر اینترنت برای علاقمندان فراهم آودیم تا امکان بهره مندی از آن را داشته باشند.
به گفته وی، استقبال کمتر شرکت کنندگان در این دوره از نمایشگاه تاسیسات، علاوه بر شیوع کرونا، مشکل تحریم و نبود رونق اقتصادی نیز می باشد، چرا که تولید کنندگان به دلیل مشکل در واردات تجهیزات مورد نیاز، امکان عرضه محصولات جدیدتر و حتی محصولات قدیمی خود را نیز دارا نیست.
وی وسعت بیشتر غرفه ها، تعدد گیت های ضدفعونی کننده، پایش درجه حرارت بازدیدکنندگان در مبادی ورودی نمایشگاه را از شاخص هایی ذکر کرد که در راستای مقابله شیوع کرونا در این نمایشگاه اجرایی شده است.
جلالی خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی بسیار فراتر از استانداردهای اعلام شده از سوی ستاد مبارزه با کرونا انجام شده و حتی بیشتر از استانداردهای به کارگرفته شده در کشورهایی که با مشکلات تحریم مواجه نیستند و از رونق بیشتری در بخش اقتصاد برخوردار هستند.
وی در ادامه یادآور شد: برگزاری این نمایشگاه با اجرای استانداردهای جهانی مقابله با ویروس کرونا، می تواند الگوی خوبی برای دیگر نمایشگاه های آتی در سطح داخلی و بین المللی باشد.
لازم به ذکر است، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی، از ۳۰ مهر ماه لغایت ۳ آبان ماه سالجاری در محل برگزاری دائمی نمایشگاه های تهران برپا بود.
منبع تاسیسات نیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;