نوروز با همراهان – 4

مهندس حسن مختاری
نماینده جامعه ایمن کشور و مدرس دوره‌های SAR از کالج مورتون انگلستان

 

1- بهترین خبر سال 96؟ پذیرش مقالاتم در بیست و سومین اجلاس جهانی جامعه ایمن که در کشور صربستان (10-12 اکتبر 2017) برگزار شد.

2- تلخ ترین خبر سال 96؟ متاسفانه اخبار بسیار تلخی در سال 96 شنیدم.

3- سال 1396 در یک جمله. سال غم و اندوه و عزای عمومی برای مردم ایران

4-95 و 96 دو سال مکمل هم بودند در اتفاقات ناگوار. پیش بینی شما از سال 97؟! امیدوارم که با برگزاری اولین همایش ملی جامعه ایمن در کشور و همیاری و پشیبانی تمامی کسانی که دغدغه ایمنی و سلامتی هموطنان عزیز را دارند با تغییر نگرش در حوزه ایمنی گامی هرچند کوچک و رو به جلو داشته باشیم.

5- امسال که خیلی تکان خوردیم. نظرتان راجع به کلمه خانه تکانی. با فرا رسیدن سال نو تلاش در جهت خانه تکانی و دور ریختن افکار منفی و برنامه ریزی در جهت جایگزین کردن افکار مثبت و متعالی

6- یک خاطره از نوروز و عیدی برایمان بگوئید. ساعت تحویل در ایستگاه آتش نشانی با بچه ها حال و هوای خاصی دارد امسال هم جای شما خالی ساعت تحویل شیفت هستیم پیشاپیش سال نو را به تمام فرشتگان نجات کشور عزیزم تبریک عرض می کنم و سالی سر شار از خیر و برکت و سلامتی برایشان آرزومندم.

7- صنعت ایران در سال 97 را پیشگویی کنید. میدوارم که در سال 97 صنعت ایران تعالی و رشد قابل قبول و رو به جلو داشته باشد.

8- مهمترین رویداد سال 97 به نظر شما چه خواهد بود؟ با توجه به سند چشم انداز 1404توجه و نگاه ویژه به ایمنی و اجرای پروژه جوامع ایمن در کشور با نظارت و همکاری جامعه ایمن کشور

9- یک کتاب برای خواندن به ما معرفی کنید. اگه به کسی بر نخورد کتاب ((بیشعوری)) توصیه می‌کنم هرکس حتی اگر یک بار این کتاب را بخواند متحول خواهد شد.

10- یک فیلم را توصیه کنید. از سریال افسانه های جومونگ بسیار آموختم.

11- سال 1397 را می‌توان سرآغاز سال و سالیان ایمن دانست؟ امیدوارم ،اگر عزم و اراده قوی در این زمینه باشد و از مرحله حرف وارد مرحله عمل شویم حتما اتفاقات خوبی در این زمینه خواهد افتاد.

12- چه خبری را دوست دارید در سال 97 بشنوید؟ کاهش قابل قبول حوادث و آمار مرگ و میر هموطنان عزیزم در سوانح و حوادث مختلف به ویژه حوادث جاده ای

13- یک دروغ سیزده بگوئید. ببخشید ،تصمیم گرفته ام امسال دروغ نگویم.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;