نمایشگاه صنعت ساختمان و تاسیسات ارومیه برگزار می شود

به گزارش تاسیسات نیوز، شرکت ریفل برای ارائه جدیدترین دستاوردها و توانمندی های خود در زمینه ارائه سیستم های تهویه مطبوع در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و سیزدهمین نمایشگاه تخصصی تاسیسات شمال غرب کشور حضور خواهد داشت.
 شرکت ریفل برای ارائه جدیدترین دستاوردها و توانمندی های خود در زمینه ارائه سیستم های تهویه مطبوع در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و سیزدهمین نمایشگاه تخصصی تاسیسات شمال غرب کشور حضور خواهد داشت.
این نمایشگاه از تاریخ ۶ الی ۹ مهرماه ۱۴۰۱در محل دائمی نمایشگاه بین المللی ارومیه برگزار می شود.علاقمندان می توانند از ساعت ۱۷ الی ۲۲:۳۰ در سالن شماره ۳، غرفهA2  از غرفه ریفل دیدار کرده و با آخرین دستاوردها،محصولات و توانمندی ها این شرکت آشنا شوند.
شرکت مهندسی تهویه ماندگار با نام تجاری Reefel، با در اختیار داشتن تیم مهندسی مجرب و توانمند در زمینه ارائه خدمات مهندسی، تامین، تولید و نصب تجهیزات تهویه مطبوع، مجموعه کاملی از خدمات را در قالب یک بسته به کارفرمایان، مهندسین مشاور و پیمانکاران محترم ارائه می¬نماید. از جمله محصولات شرکت ریفل می¬توان به انواع چیلر های تراکمی، فن کویل، هواسازهای متعارف و هایژنیک، هایژنیک پکیج های اتاق عمل و روفتاپ پکیج ها اشاره کرد.
ریفل با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، طراحی منحصر به فرد تجهیزات، نیروی انسانی کار آمد، سعی در بهتر کردن عملکرد سبز تجهیزات داشته و با استفاده از قطعات معتبر ترین تولید کننده های جهانی و ارائه خدمات برتر در کمتر از ۴۸ ساعت در هر کجای ایران، همواره باعث آسایش خاطر کارفرمایان بوده است.
شرکت ریفل مفتخر است که تا کنون تامین و خدمات پس از فروش دستگاههای تهویه مطبوع بالغ بر ۱۰۰ پروژه در داخل کشور را ارائه نموده است. از مزیت های شاخص رقابتی شرکت ریفل می¬توان به تیم مهندسی مجرب جهت ارائه خدمات فنی و مهندسی در پروژه ها و انجام خدمات پس از فروش منحصر به فرد جهت ایجاد حسن اعتماد و آرامش برای مشتریان، اشاره نمود. ما باور داریم رسیدن به این هدف تنها با داشتن کیفیت فوق العاده، ارائه خدمات فنی و پس از فرش برتر و ایجاد اطمینان پذیری در مشتریان حاصل شده است.
شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و سیزدهمین نمایشگاه تخصصی تاسیسات شمال غرب کشور،طی روزهای ۶ الی ۹ مهر ماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی ارومیه برگزار خواهد شد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;