مدارس بدون تهویه در آستانه سال تحصیلی جدید

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در حال حاضر مدارس آماده بازگشایی حضوری است و اقلام بهداشتی و ضدعفونی در اختیار مدارس قرار گرفته و روند نصب تهویه هم انجام شده؛ البته هنوز تعدادی از کلاس‌های بالای ۲۰ دانش‌آموز به سیستم تهویه مجهز نشده‌اند.
به گزارش تاسیسات نیوز، نقی سیاهکالی مرادی با اشاره به بازگشایی و حضوری بودن مدارس در سال تحصیلی جدید گفت: از ابتدای تابستان برای بازگشایی مدارس نشست‌های مختلفی با مدیران برگزار شده و زیرساخت‌ها و امکانات فضاهای آموزشی مدارس رصد شده و تمام مدارس استان آماده  بازگشایی هستند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: البته شبکه شاد هم تعطیل نشده و درصورت نیاز بخشی از آموزش‌ها در این سامانه بارگذاری می‌شود.
وی عنوان کرد: در حال حاضر واکسیناسیون معلمان در نوبت اول و دوم تکمیل شده و ۹۰ درصد دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال هم د نوبت واکسن خود را دریافت کرده‌اند و درصورت نیاز به دوز سوم آماده همکاری با علوم پزشکی هستیم.
این مسئول با اشاره به جذب نیروهای جدید به سیستم آموزشی استان گفت: برای سال تحصیلی جدید بیش از هزار معلم جدید جذب شده همچنین از ظرفیت معلمان بازنشسته هم به مدت ۲۴ ساعت در هفته استفاده خواهیم کرد.
وی ادامه داد: در شهرستان البرز بویژه در شهرهای محمدیه و الوند در فضاهای آموزشی و هنرستان‌ها با محدودیت و کمبود مواجه هستیم؛ البته در شهر جدید مهرگان سرانه آموزشی بهبود پیدا کرده است.
سیاهکالی مرادی ادامه داد: ۱۰ مورد از مدارس روستایی استان کانکسی بود که با کمک خیران بزودی جایگزین خواهد شد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;