نظام مهندسی کردستان ۳میلیارد ریال برای مقابله با کرونا تخصیص داد

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان مبلغ سه میلیارد ریال برای خرید کیت های حفاظت فردی ، ماسک ، دستکش، لوازم بهداشتی، شوینده و ضد عفونی اختصاص داد.

به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز،  رئیس سازمان نظام مهندسی کردستان با اشاره به وضعیت کنونی و لزوم همکاری و حمایت دستگاه ها و شهروندان جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا اعلام کرد: جامعه مهندسی استان به نوبه خود از جامعه پزشکی و پرستاری و کادر درمانی بعنوان خط مقدم این مبارزه و همچنین نهاد ها و سازمان های مردم نهاد که هرکدام بنحوی مشغول یاری شهروندان و مقابله با شیوع این ویروس هستند، تقدیر می کند.
وی اظهار داشت: هیات مدیره با اختصاص ۲ میلیارد ریال و هیات امنای صندوق حمایت از اعضای سازمان نیز با مبلغ یک میلیارد ریال جهت کمک به مقابله باشیوع ویروس کرونا موافقت کردند.
مهندس خلیل اللهی با تاکید بر لزوم آگاهی بخشی به کلیه اقشار جامعه، رعایت موازین بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات، افزود: عبور از این وضعیت تلاش و عزم همگانی را می طلبد.
وی افزود: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان از هر اقدامی در این جهت دریغ نمی کند و آمادگی خود را برای  همکاری با مراکز پزشکی اعلام می دارد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;