نظام مهندسی و ساخت محله سلامت برای سالمندان

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز، ساخت محله سلامت برای سالمندان که همه موارد را مناسب برای مخاطبین سالمندان در برداشته باشد، پیشنهاد کرد که مورد استقبال مدیرکل بهزیستی البرز قرار گرفت.
به گزارش تاسیسات نیوز، مهندس علیرضا صنوبر ریاست این سازمان به مناسبت روز بهزیستی با دکتر حیدری مدیرکل بهزیستی البرز دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار مهندس صنوبر ضمن تبریک فرارسیدن روز بهزیستی و تامین اجتماعی، خدمات و مسوولیت های فراوان بهزیستی را بسیار خطیر و قابل ستایش خواند.
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز همچنین مناسب سازی برای پیاده راه ها و معابر را از دغدغه های مشترک دو مجموعه خواند و بر تعامل بشتر در برای اجرای این مهم در سطح استان تاکید کرد.
ساخت محله سلامت برای سالمندان که همه موارد را مناسب برای مخاطبین سالمند در برداشته باشد، پیشنهاد مهندس صنوبر به دکتر حیدری بود که مورد استقبال وی قرار گرفت.
در این دیدار همچنین مهندس قنبری ضمن تبریک روز بهزیستی، خدمات این سازمان را بسیار قابل احترام دانست و بر اهمیت فرهنگ سازی در مسیر فراهم کردن محیطی بهتر برای زیست شهروندان تاکید کرد.
مدیرکل بهزیستی استان البرز نیز ضمن خیر مقدم به میهمانان و تشکر از توجه ایشان به وظایف و مسوولیت های بهزیستی و همکاری های سازمان نظام مهندسی با اداره بهزیستی، خواستار توسعه همکاری ها و تشکیل کمیته های خاص  جهت تعاملات بیشتر دو مجموعه شد.
منبع نظام مهندسی کشور
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;