نظام مهندسی ساختمان اصفهان از بهینه سازی مصرف انرژی خبر داد

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان گفت: از شهریور سال گذشته تاکنون حدود ۷ میلیون و ۹۰۰ مترمربع ساختمان در اصفهان ساخته شده که به تاسیسات سرمایشی و گرمایشی نیاز پیدا خواهند کرد.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، غلامحسین عسگری در مراسم افتتاح هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان، با بیان اینکه حذف شومینه یک از جزئی ترین اقدامات نظام مهندسی ساختمان است، اظهار کرد: ۴۰ درصد مصرف انرژی کشور در بخش ساختمان است که می طلبد تمرکز بیشتری در مصرف انرژی و پرت انرژی در ساختمان ها و بازدهی خوب وسایل تاسیساتی و حرارتی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: براساس آمار طی سال های آینده ایران یک از وارد کنندگان منابع انرژی خواهد بود که این بسیار تاسف بار است.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان خاطرنشان کرد: باید با تولید دستگاه ها و کسب استانداردهای جهانی، مصرف انرژی را در ساختمان ها کاهش دهیم.
وی به برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: بیشترین شرکت کننده در این نمایشگاه از استان اصفهان است و این نشان از پتانسیل بالقوه ما است که باید بالفعل شود.
عسگری با بیان اینکه از شهریور سال گذشته تا کنون حدود ۷ میلیون و ۹۰۰ مترمربع ساختمان در اصفهان ساخته شده که به تاسیسات سرمایشی و گرمایشی نیاز پیدا خواهند کرد، تاکید کرد: در اوج تحریم، گرانی و نبود مصالح این رقم ساخت و ساز در اصفهان قابل توجه است.

منبع خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;