نصب کنتورهای هوشمند در کشور

به گزارش تاسیسات نیوز، نماینده مردم مبارکه در مجلس گفت: در حال حاضر کشور با مشکل کم‌آبی دست و پنجه نرم می‌کند و با توجه به مصرف بی‌رویه آب در برخی مناطق کشور، نصب کنتورهای هوشمند باید به میزان قابل توجهی پیگیری شود.





زهرا سعیدی با اشاره به وضعیت خشکسالی و کمبود آب در اصفهان و فلات مرکزی ایران اظهار داشت: در حال حاضر ایران وضعیت نامناسبی در زمینه خشکسالی دارد و باید به صورت ویژه برای این بحران فکر و برنامه‌ریزی صورت گیرد، به‌گونه‌ای که هم در حوزه مدیریتی، مدیریت ویژه‌ای انجام شود و مردم در این زمینه همت کنند.





وی افزود: این مشکل، مشکل شهرستان مبارکه یا شهرهای دیگر نیست، بلکه مخصوص همه ماست و باید با همت این مشکل را برطرف کنیم. راهکار رفع مشکلات کم‌آبی و خشکسالی، مدیریت صحیح، عادلانه و منطقی آب است.





نماینده مردم مبارکه در مجلس با اشاره به ضرورت جلوگیری از اسراف آب در استان بیان کرد: استفاده از کنتورهای هوشمند برای مشخص‌شدن مصرف بهینه آب از اهمیت بسیاری برخوردار بوده، زیرا در حال حاضر آب برای بسیاری از استان‌ها به میزان قابل توجهی اختصاص داده شده و با توجه به اینکه این باغات فاقد کنتور هستند، به میزان قابل توجهی استفاده خواهد شد.





وی با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه رفع مشکل کشاورزان اصفهان ادامه داد: پیگیری‌هایی در این زمینه انجام شده و فعالیت‌های مد نظر در این باره در دست اقدام است. با توجه به اینکه امسال کشت کشاورزان هنوز سبز است، مجلس شورای اسلامی، دولت و قوه مقننه همگی برای رفع این مشکل در تلاش هستند.





سعیدی با بیان اینکه مشکل ما در حال حاضر کمبود آب به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: باید به نوعی مشکل معیشت و رفاه کشاورزانی که با خشکسالی مواجه شده‌اند، پیگیری و رفع شود و از این طریق رسیدگی‌های لازم انجام و با این بحران مبارزه کنیم تا با مشکل جدی‌تری روبه‌رو نشویم.

 

 

 

منبع: تسنیم

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;