نشستی برای سیستم های سبـــز

به گزارش تاسیسات نیوز، دبیرخانه دومین همایش برچسب انرژی با همکاری سازمان بهره‏ وری انرژی ایران، اقدام به برگزاری یک نشست علمی -کاربردی کرده است که در این نشست دکتر Jorge Ostrowski مجری و طراح برجسته حوزه سیستم‌های سبز به عنوان سخنران حضور یافت.





لازم به توضیح است در این نشست علمی- کاربردی به معرفی زمینه های اجرای اهداف بهینه سازی انرژی و مدل‌ های پیاده سازی شده در سطح بین المللی پرداخته شد.





از جمله سرفصل هایی که در این نشست علمی کاربردی مورد بحث و بررسی قرار گرفت ، می توان به چالش های و راهکارهای احیای منابع آب در کشور، ضرورت ها و مزایای اجرای طرح پیشنهادی Eco-Plus به عنوان یک سیستم ساخت ساختمان بهینه، احیای آب مصرفی به صورت آب قابل شرب، ساختمان سبز- ذخیره انرژی در ساختمان‏های مسکونی، لزوم ایجاد مرکزی جهت انتقال تکنولوژی، معرفی پروژه های شاخص بر اساس انرژی‏ های تجدیدپذیر و تکنولوژی مطلوب، معرفی پروژه پایلوت شاخص Eco Development و… اشاره کرد.






گفتنی است این نشست تخصصی در روز دوم تیرماه سال جاری از ساعت 10 الی 13 در محل سازمان بهره‏ وری انرژی ایران (سابا) واقع در شهرک قدس – انتهای بلوار شهید دادمان (پونک باختری) – بعد از پل یادگار امام – پژوهشگاه نیرو – ساختمان معاونت امور انرژی- طبقه دوم برگزارشد.


 


منبع: صما

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;